جادویی ترین ویژگی ها، در سوناتا 2020 هیوندای
آخرین بروزرسانی در تاریخ 26 فروردین 1398

چند وقتی از معرفی رسمی سوناتا 2020 می گذرد و اواخر سال 2019، خیابان های آمریکا میزبان سوناتا 2020 می باشند. ویژگی های جادویی خودرو سوناتا 2020 در کنار جذابیت منحصر به فرد ظاهری، خودرویی را خلق کرده اند که نهایت دلفریبی را برای هر مخاطبی ایجاد می کند. اصلی ترین هدف هیوندای در سوناتا 2020 علاوه بر زیبایی ظاهری، افزایش امکانات رفاهی برای مالکان بوده است که در نهایت این هدف باعث ایجاد مجموعه ای از جادویی ترین ویژگی ها در سوناتا 2020 شده است.

اگر برای آشنایی با این ویژگی های جادویی آماده اید، شما را به همراهی با خود دعوت می کنیم ...

 

سوناتا 2020 هیوندای

سوئیچی در کار نیست، تنها تلفن همراه

با استفاده از تکنولوژی NFC و برنامه های رابط هیوندای، شما قادر خواهید بود تمام اطلاعات لازم را روی گوشی هوشمند خود ذخیره و به راحتی تلفن همراه خود را جایگزین سوئیچ سوناتا 2020 کنید. با این تبدیل، با تلفن همراه خود به راحتی درب های خودرو را باز کرده، آن را روشن کنید، و حرکت را آغاز کنید. نگران شارژ تلفن همراه خود هم نباشد!! با استفاده از پد مخصوص که دراقع شارژر بی سیم می باشد، به راحتی تلفن همراه خود را شارژ خواهید کرد.

 

کنترل سوناتا 2020، با تلفن همراه

 

از راه دور، پارک کنید 

با استفاده از برنامه موجود در تلفن همراه خود یا دکمه های روی سوئیچ به راحتی خودرو را زمان پارک یا خروج جابه جا کنید و راحت تر سوار خودرو خود یا از آن پیاده شوید. رهبر این فناوری کمپانی BMW می باشد در سری 7 کمپانی BMW این تکنولوژی وجود داشت. اما نوع پیشرفته تر آن را می توانید در سوناتای 2020 هیوندای ببینید.

 

امکان پارک خودکار سوناتا 2020

 

نهایت ایمنی را لمس کنید

5 دوربین در کنار 13 سنسور اولتراسونیک به همراه 3 عدد سنسور فوق پیشرفته برای رادار خواهیم داشت، تا تمامی اطلاعات لازم را جمع آوری کنند و در نهایت دقت، احتمال هرگونه تصادف را به کم ترین میزان خود می رسانند.

سایر سیستم ها کمک راننده برای حفظ خودرو بین خطوط، سیستم جلوگیری از تصادف در جلو و عقب، دوربین 360 و ... نیز در این خودرو محنصر به فرد دیده می شود.

 

امکانات امنیتی فوق پیشرفته در سوناتا 2020

 

به روز ترین صفحات نمایشی

صفحه نمایشی 12.3 اینچی در سوناتا 2020 تمام اطلاعات لازم برای یک رانندگی لذت بخش و ایمن را در اختیار شما خواهد گذاشت. حضور این صفحه نمایش ها که به یک ویژگی مهم در برترین خودرو های جهان تبدیل شده است و پیش تر نیز در آئودی A8 دیده بودیم. هرچند، در سوناتا 2020 خبری از تاچ پد لمسی مانند تاچ پد لمسی لکسوس UX 2019 نیست.

 

طراحی داخلی بی نظیر و صفحه نمایش های فوق پیشرفته

 

مالکان سوناتا 2020، سریع ترین شارژر بی سیم را دارند

شارژ تلفن همراه تبدیل به یک دردسر بزرگ شده است، به خصوص اگر خودروی شما، سوناتا 2020 باشد چون بیش از پیش به تلفن همراه خود نیاز دارید. از طرفی هم شارژر های بی سیم کند هستند و سبب گرم شدن بیش از حد تلفن همراه می شوند، اما هیوندای در سوناتا 2020 خود این مشکلات را کاملا برطرف کرده است.

 

هیوندای ادعا می کند که سرعت شارژر بی سیم سوناتا 2020 دوبرابر شارژر های بی سیم معمولی است و با سیستم جاذبه مصنوعی از تماس مستقیم پد شارژر با تلفن همراه جلوگیری می کند و مانع گرم شدن بیش از حد تلفن همراه می شود... دیگر چه مشکلی می ماند؟؟

 

کروم های نورانی

پیش از رسیدن نور به چراغ خودرو، نور در ابتدا به این قطعات کرومی می رسد. این قطعات که بیشتر احساس می شود جنبه زیبایی دارند، در حقیقت برای تامین نور بیشتر در زمان رانندگی تعبیه شده اند. قطعات مربعی به کوچکی 0.05 میلی متر با استفاده از تکنولوژی برش لیزری در این کروم های ایجاده شده اند که سبب گذر نور و درخشش این قطعات کرومی می شوند.

 

قطعات کروم نورانی در کنار چراغ های سوناتا 2020

 

این 6 ویژگی در کنار سایر ویژگی ها، سوناتا 2020 هیوندای را تبدیل به یک خودرو دل پسند و ممتاز کرده است تا بسیاری را پیش از عرضه جهانی عاشق خود کند.

ویژگی های جادویی در سوناتا 2020

 


هیوندایسوناتاسوناتا 2020سوناتا 2020 هیوندای