مرسدس بنز 600 GLS میباخ، شاسی بلند سوپر لوکس
آخرین بروزرسانی در تاریخ 30 آبان 1398

600 GLS، شاسی بلند جدید مرسدس بنز می باشد؛ که به تازگی تحت عنوان سری میباخ و در کلاس سوپر لوکس رونمایی شد، قرار است به زودی تولید و روانه بازارهای جهانی شود. از ویژگی ها مثبت این خودرو، می توانیم به پیشرانه قوی، ویژگی های لوکس کابین، فناوری های پیشرفته و ... اشاره کنیم، هر چند که از قیمت نسبتا بالای 200 هزار دلاری آن نباید غافل شد.

پیشنهاد می کنیم برای بررسی ویژگی ها و مشخصات سوپر لوکس جدید مرسدس بنز که شاسی بلند قابل و جذابی است، تا پایان همراه ما باشید.

 

 

بررسی کلی و قیمت شاسی بلند مرسدس بنز ( 600 GLS میباخ )

شاسی بلند مرسدس بنز، با عنوان 600 GLS میباخ به صورت عمومی رونمایی شد، تا اولین گام به منظور عرضه جهانی آن در سال 2020 برداشته شود. مطابق با عملکرد نمایش داده شده و اطلاعات فنی منتشر شده از سوی کمپانی مرسدس بنز، انتظار می رود 600 GLS میباخ قیمتی حدود 200 هزار دلار داشته باشد.

توان و قدرت موتوری مرسدس بنز 600 GLS، نسبت به سایر مدل های جدید مرسدس بنز و رقبای خود چندان بالا نیست؛ اما، وجود امکانات لوکس و فناوری های مختلف، از اصلی ترین علت های قیمت نسبتا بالای این مرسدس بنز سوپر لوکس و شاسی بلند محسوب می شود.

 

 

 

مشخصات ظاهری و طراحی مرسدس بنز 600 GLS

استفاده  مشخصه هایی از جنس کروم و نقره ای رنگ، در قسمت جلوپنجره ای و قسمت پایینی سپر، از جذابیت های لوکس شاسی بلند مرسدس بنز می باشد. وجود خطوط ظریف در طراحی کاپوت و همچنین چراغ های جذاب  هماهنگ با بدنه، از جذابیت های نمای جلویی مرسدس بنز 600 GLS میباخ می باشد.

 

 

در بررسی نمای پشتی 600 GLS، نکته جذاب و یا جدیدی در طراحی دیده نمی شود. مطابق با نسخه های قدیمی تر، سه لاین از جنس کروم به صورت سرتاسری استفاده شده است که بخش های مختلف را از هم جدا کرده است. برای طراحی خروجی اگزوز های نیز نوآوری جدید به کار گرفته نشده است.

 


 

از دیگر ویژگی های مشخصات ظاهری شاسی بلند مرسدس بنز، رنگ بدنه آن است؛ در صورت درخواست مشتری، مرسدس بنز 600 GLS دارای دو رنگ خواهد بود. این ترکیب رنگی، شامل رنگ سیاه متالیک با رنگ قرمز و یا نقره ای می باشد.

 

 

 

مرسدس بنز 600 GLS، طراحی داخلی و ویژگی های کابین

مهم ترین و اصلی ترین نقطه قوت مرسدس بنز 600 GLS که سبب ایجاد قیمت 200 هزار دلاری آن شده است، مطمئنا طراحی داخلی و امکانات لوکس به کارگرفته شده در آن می باشد. مطمئن باشید فضای داخلی، آن قدر جذاب و شیک است که هر کسی را عاشق خود می کند.

 

 

برخی از مهم ترین ویژگی های کابین مرسدس بنز 600 GLS:

  • امکان تولید با 4 ( 2 صندلی برای سرنشینان عقبی ) یا 5 ( 3 صندلی برای سرنشینان عقبی ) صندلی مطابق با نیاز و درخواست مشتری
  • وجود کنسول میانی، صفحه نمایش ویژه، شارژ بی سیم و همچنین یک مینی یخچال برای سرنشینان عقبی در حالت وجود 4 صندلی، تعبیه شده است.
  • صندلی های فوق راحت و لوکس با روکش چرم دست دوز و رنگ بندی متنوع
  • صندلی ها دارای قابلیت سردکن و گرم کن بوده
  • وجود قابلیت ماساژر در صندلی ها
  • وجود دو سانروف مجزا. یکی مخصوص سرنشینان جلویی و یکی مخصوص سرنشینان عقبی

 

 

 

نمای جانبی مرسدس بنز 600 GLS

در قسمت انتهایی 600 GLS، روی ستون ها هر دو طرف، نماد سری میباخ که به صورت حرف M انگلیسی می باشد، دیده می شود. همچنین رینگ های 22 یا 23 اینچی مرسدس بنز 600 GLS از دیگر جذابیت های نمای جانبی آن محسوب می شود.

 

 

بررسی مشخصات فنی، مرسدس بنز 600 GLS

 

مرسدس بنز 600 GLS، به واسطه موتور V8  خود با حجم 4 لیتر، توانایی تولید 550 اسب بخار نیرو و 729 نیوتن متر گشتاور را دارد. مرسدس بنز 600 GLS با این مشخصات فنی، در 4.8 ثانیه، از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

سرعت نهایی برای 600 GLS، 209 کیلومتر بر ساعت می باشد. اما، نهایت سرعت نسخه اروپایی این شاسی بلند لوکس مرسدس بنز در اروپا 250 کیلومتر بر ساعت می باشد.

 

 

منبع : مجله تخصصی اخبار، نقد و بررسی و اطلاعات خودرو ناواران

 


مرسدس بنزمیباخشاسی بلند600 GLSسوپر لوکس600 GLS میباخمرسدی بنز میباخشاسی بلند لوکس