خودروی فضایی کیا هابانیرو + عکس
آخرین بروزرسانی در تاریخ 02 اردیبهشت 1398

نمایش بلندپروازی های جدید خودرو ساز کره ای در نمایشگاه نیویورک، نشان از اهمیت این کانسپت جدید و فوق خاص کیا، یعنی کیا هابانیرو دارد.

بارز ترین ویژگی کیا هابانیرو این است که مشابه این خودرو را تا به حال ندیده اید. همین عدم تشابه به هیچ خودرویی، باعث شد تا هابانیرو کیا، توجه بسیاری را در نمایشگاه نیویورک به خود جلب کند.

 

کیا هابانیرو و عدم تشابه آن به هبچ خودرویی

 

از طرفی، حجم بالایی از انتقادات  نسبت به خودرو هابانیرو وارد شده است. علت حجم بالای این اظهار نظر و انتقادات شخصی و رسانه ای همین موضوع طراحی فوق متفاوت و فضایی مانند این خودرو بود. تفاوت بیش از حد و ساختار فضایی و عجیب هابانیرو باعث شده تا عده زیادی بر این باور باشند که امکان ساخت جدیدترین خودرو کیا در حال حاضر و جود ندارد. از دیگر انتقاد ها در جهت شک برانگیز بودن ساخت هابانیرو توسط کیا، این بود که در نمایشگاه نیویورک در مدل ارائه شده، اثری از پورت مخصوص شارژ در آن دیده نشد، این درحالی است که کیا، جدید ترین خودرو خود را  برقی اعلام کرده بود.

 

علاوه بر تفاوت ظاهری، طراحی داخلی هابانیرو نیز عجیب و متفاوت است

 

در عین تمام تفاوت های ظاهری و حجم عظیمی از انتقادات، کیا هابانیرو، جدیدترین ماشین کیا، دوست داران زیادی را برای خود دست و پا کرده است. همراه با ما باشید تا سایر اطلاعات جالب در مورد خودروی فضایی کیا هابانیرو + عکس هایش را با هم بررسی کنیم:

 

برخی از ویژگی های فنی و تکنولوژی ها

این خودرو که به گفته کیا، یک خودرو برقی دوست دار محیط زیست می باشد، در محور های جلو و عقب، از موتورهای الکتریکی استفاده شده است. جدید ترین ماشین کیا، به واسطه باتری های فوق پیشرفته خود، با یک بار شارژ کامل مسافتی معادل 480 کیلومتر را طی خواهد کرد.

 

طی 480 کیلومتر با فقط یک بار شارژ کامل

 

از دیگر فناوری های استفاده شده در کیا هابانیرو، استفاده از صفحه نمایش سرتاسری، سیستم ردیابی چشم راننده که در حقیقت استفاده از سیستم هوش مصنوعی در جهت تعیین حالت عمومی راننده می باشد و همچنین می توانیم به نمایشگر های پیشرفته HUD ( نمایش اطلاعات لازم روی شیشه خودرو از طریق لیزر ) اشاره کرد.

 

کیا هابانیرو در نمایشگاه 2019 نیویورک

 

از جذابیت های ویژه نمایشگر های پیشرفته هابانیرو این است که شیشه جلو تبدیل به یک صفحه نمایش سراسری می شود. این نمایشگر، تمام اطلاعات لازم برای رانندگی ایمن تر را در اختیار راننده قرار داده و همچنین سرگرمی هایی برای همراهان نیز ارائه می دهد.

 

کیا هابانیرو، نمایشگاه نیویورک 2019

 

مشخصات ظاهری

استایل شیک و فوق متفاوت کراس اوور منحصر به فرد کیا که در حقیقت به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، خودرو جدید کیا، یک تم کلی از طرح های آتی کیا می باشد، با تغییر های اساسی همراه بوده است. از نکات جالب طراحی کیا هابانیرو این است که در نگاه نخست فکر می کنید هابانیرو یک خودرو 2 در است، این درحالی ست که جدیدترین ماشین کیا، یک خودورو چهار در می باشد.

 

کیا هابانیرو، یک خودرو چهار در

 

از جمله این ساختار شکنی ها می توان به عدم وجود جلو پنجره ای معروف دماغه ببر و جایگزینی آن با یک پوشش نقره ای فوق شیک اشاره کرد.

 

پوشش نقره ای فوق شیک، به جای جلو پنجره ای دماغه ببر کیا

 

در کیا هابانیرو می توان تفاوتی بنیادین در ساختار چراغ های LED مشاهده کرد.

 

LED های متفاوت جدید ترین ماشین کیا

 

از ویژگی های فوق العاده عجیب و ظاهری کیا هابانیرو، دستگیره های مخفی، استفاده از تکنولوژی تشخیص اثر انگشت و حذف آینه های جانبی سنتی بوده است. در ماشین جدید کیا، جای پلاک و رینگ ها بزرگ تر از تمام مدل های قبلی می باشد.

 

رینگ های عجیب و بزرگ، از دیگر جذابیت های کیا هابانیرو

 

طول این کراس اوور شیک و  متفاوت کیا، 4/34 متر، ارتفاع آن 1/6 و عرض آن 1/95 متر می باشد.

 

طراحی داخلی زیبا و منحصر به فرد کیا هابانیرو

 

 

آنچه که بیش از هر چیز خودنمایی می کند، گام بلند کیا برای طراحی خودروهای فوق متفاوت و ساختار شکننده در آینده ای نه چندان دور است که حتی، توجه بسیاری از رقبای کیا را به خود جلب کرده است. با این شرایط، همچنان باید انتظار غافل گیری های عجیب دیگری را از کیا داشته باشیم.

 

کیا هابانیرو، جذابِ متفاوت

 


کیاهابانیروکیا هابانیروخودرو جدید کیاماشین جدید کیاهابانیرو کیا