تفریحات لاکچری کیش کجاست ؟
آخرین بروزرسانی در تاریخ 15 اسفند 1401

کیش به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری، در تمام فصول سال میزبان مهمانان زیادی از سراسر ایران است. اگر شما هم قصد دارید تعطیلات خود را در این جزیره سپری کنید، ما برای شما فهرستی از جذاب‌ترین و لاکچری‌ترین تفریحات آبی و غیرآبی را تدارک دیدیم تا تجربه سفری به‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیز در جزیره زیبای کیش داشته باشید.


تفریحات لاکچری جزیره کیش

لاکچری‌ترین تفریحات کیش 1402


موقعیت جغرافیایی جزیره کیش بستر مناسبی برای انواع تفریحات آبی و غیرآبی فراهم کرده است. برخی از این تفریحات در شمار سرگرمی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت به شمار می‌روند؛ اما اگر به دنبال تجربیات جدید و منحصربه‌فردی هستید که در سفرهای قبلی خود تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید در مدت اقامت خود به دور از هیاهو و شلوغی جمعیت از اوقات فراغت خود لذت ببرید، همچنین محدودیتی از لحاظ بودجه و هزینه سفر خود ندارید؛ ما به شما تفریحات لوکس و خاص کیش را توصیه می‌کنیم.


لاکچری‌ترین تفریحات آبی کیش


تفریحات لاکچری آبی کیش شامل موارد زیر می‌باشد:

1. گشت دریایی خصوصی با Yacht (قایق بادبانی):

گشت خصوصی دریایی به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان از روز، از طلوع خورشید گرفته تا غروب را در دل دریا بگذرانید. این قایق‌های بادبانی خصوصی با ظرفیت بین 8 تا 10 نفر شامل قلاب‌های ماهیگیری، تفنگ مخصوص و وسایل لازم برای غواصی آزاد (Free Diving) و اسنورکلینگ (Snorkeling) نیز هستند تا تجربه بی‌نظیری در خلیج‌فارس را برای شما به ارمغان بیاورند.

همچنین در مدت گشت دریایی از لحظات به‌ یادماندنی شما فیلم‌ برداری می‌شود و در پایان گشت به همراه ماهی‌هایی که صید کردید به‌ صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

علاوه بر همه این‌ها، بااطلاع قبلی می‌توانید جشن‌ها و برنامه‌های سورپرایزی خود را در قایق برگزار کنید و اوقات خوش و فراموش‌نشدنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

2. شنا و غواصی با دلفین‌ها:


شنا با دلفین‌ها یک تجربه بی‌نظیر و رویایی برای کودکان و بزرگسالان است. در این برنامه یک مربی حرفه‌ای و ماهر همراه شما خواهد بود تا تمام دستورالعمل‌های لازم را به شما آموزش دهد و هیچ نگرانی برای شما باقی نگذارد. همه کودکان بالای دو سال و بزرگسالان می‌توانند با دلفین‌ها به شنا بروند.

3. غواصی VIP:


از دیگر تفریحات لاکچری در جزیره زیبای کیش، غواصی VIP  و بازدید از گونه‌های حیوانی و مرجان‌های زیر آب است. دلیل VIP بودن این غواصی مدت‌زمان بیشتر (حدود دوبرابر) آن نسبت به غواصی عادی است و تمامی افراد 10 سال به بالا می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین برخلاف غواصی عادی نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای دریافت عکس و فیلم‌های ثبت شده ندارید و در پایان به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

4. اسکوتر زیردریایی:

در حال حاضر جزیره کیش تنها مقصد گردشگری کشور است که امکان اسکوترسواری زیر آب را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از این اسکوترها می‌توانید بدون هیچ آموزش و تجربه قبلی، به دیدن دنیای زیر آب بروید و از دیدن حیات‌وحش در اعماق آب لذت ببرید.

5تم پارک اوشن:


یکی از تجربیاتی که توصیه می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید، پارک آبی اوشن کیش است. این پارک آبی برای همه نوع سلیقه امکانات جذابی تدارک دیده است. از سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز و سقوط آزاد گرفته تا موج‌سواری و اسپا. کافی‌شاپ، رستوران و فروشگاه نیز در محیط داخلی پارک وجود دارد تا بتوانید ساعت‌ها از تفریحات پارک آبی لذت ببرید.

تم پارک اوشن  تفریح لاکچری کیش

6. جت اسکی:


بسیاری از افراد تجربه جت اسکی در سواحل شمالی کشور را دارند؛ اما تجربه آن در دریای آبی و آرام خلیج‌فارس خالی‌ازلطف نیست. جت اسکی‌های دونفره جدید و ایمن در سواحل کیش در اختیار شما است تا اوج سرعت و هیجان را در دریا احساس کنید.

7. فلای بورد:

یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که می‌توانید در جزیره کیش داشته باشید، فلای بورد است. در این برنامه تمامی آموزش‌ها و توصیه‌های لازم به شما داده می‌شود و حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. با اینکه این تفریح محدودیتی به جز سن و سلامت جسمانی ندارد؛ اما اگر اهل ورزش هستید و بدنی ورزیده دارید به‌ هیچ‌ عنوان این تجربه را از دست ندهید و تعادل خود را بر روی فشار آب محک بزنید.

فلای بورد تفریح لاکچری کیش


8. کابل اسکی:


کابل اسکی یا همان اسکی روی آب جزیره کیش بزرگ‌ترین کابل اسکی دنیا و اولین در خاورمیانه است. ظرفیت این کابل 12 نفره است و شما می‌توانید به همراه دوستانتان از چشم‌انداز جزیره زیبای کیش لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید سرعت اسکی روی آب را از 28 تا 62 کیلومتر بر ساعت را انتخاب کنید و هیجان و لذت بیشتری را تجربه کنید.


9. پاراسل:


پرواز با چتر پاراسل یکی از تجربیات محبوب در جزیره کیش است. در این تفریح که می‌توانید به‌صورت دسته‌جمعی هم از آن بهره‌مند شوید، با یک قایق به دل دریا می‌زنید و از آن جا با چتر پاراسل به آسمان پرواز می‌کنید و چشم‌انداز زیبایی از اطراف خود به دست می‌آورید. این تفریح یکی از تفریحات آرامش‌بخش در جزیره کیش است و شما می‌توانید یا به‌صورت انفرادی  یا با یکی از هم‌سفرانتان (به‌شرط رعایت محدودیت وزنی) به آسمان بروید.

 


لاکچری‌ترین تفریحات غیرآبی کیش 

 


1. بانجی جامپینگ:


هرکسی جرئت پریدن از ارتفاع 40 متری را ندارد؛ اما اگر عاشق هیجان و آدرنالین هستید، بانجی جامپینگ جزیره کیش را از دست ندهید. تمامی افراد بین 8 تا 80 سال (کودکان زیر 18 سال با حضور والدین) می‌توانند این تفریح فوق‌العاده را تجربه کنند.

 

2 . جایروکوپتر:


 پرواز خصوصی با هلی‌کوپتر تفریحی بر فراز جزیره کیش و آب‌های خلیج‌فارس، می‌تواند تجربه بی‌نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد. این هلی‌کوپترها ظرفیت دو نفر را دارد که یکی از آن‌ها خلبان هلی‌کوپتر است؛ درنتیجه شما می‌توانید با آرامش کامل و در سکوت و فضایی آرام از بودن در آسمان لذت ببرید.

 

3. پارک برفی پنگوئن:


هیچ‌چیز به‌اندازه برف‌بازی در هوای گرم و شرجی کیش، برای کودکان و بزرگسالان لذت‌بخش نیست. پارک برفی پنگوئن، تجربه پارک برفی دبی را به ایران آورده است. از جمله تفریحات این پارک می‌توان به سورتمه‌سواری، تیوپ سواری، برف‌بازی، ساخت آدم‌برفی و ... اشاره کرد.

 

4. سافاری:


اگر به‌سرعت و هیجان علاقه دارید از بخش بیابانی کیش غافل نشوید. انواع ماشین‌های لندکروز، چند دیفرانسیلی و موتورهای چهارچرخ در سافاری کیش وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. البته تفریحات سافاری به ماشین و موتورسواری خلاصه نمی‌شود؛ شترسواری، پینت بال، کارتینگ، فوتبال حبابی، ترامپولین، بانجی شوتینگ و ... از جمله تفریحاتی است که در مجموعه سافاری کیش برای شما تدارک‌دیده‌شده است.

 

جمع بندی:

جزیره زیبای کیش علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری که دارد، برای هر سلیقه، تفریحات بی‌شماری را نیز فراهم کرده و به همین ترتیب؛ تبدیل یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران شده است. در این مقاله تلاش کردیم با معرفی لاکچری‌ترین تفریحات کیش، فرصت تجربه اقامتی دلپذیر و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم کنیم.