2019 Lexus UX، کوچک ترین خودرو لوکس جهان
آخرین بروزرسانی در تاریخ 22 فروردین 1398

نگاهی به 2019 Lexus UX بیاندازید!!! ظاهر جنگجویانه و آوانگارد آن هر فردی را شوکه خواهد کرد. شما درحال بررسی و مشاهده کوچک ترین خودرو لوکس جهان هستید. البته کوچک ترین خودرو لوکس جهان، فرا تر از نهایت انتظار شما کارایی دارد.

 

 

همان طور که می دانید GA-C جدید ترین پلتفرم کمپانی لکسوس می باشد و UX 250 نخستین خودرو این کمپانی می باشد که مطابق با این پلتفرم تولید می شود.

بازار داغ خودرو های کراس اوور، لکسوس را ترقیب به ارائه نسخه UX 250 2019 کرد که با ظاهر متفاوت و قابلیت هیبریدی خود، بسیاری را شیفته خود کرده است. از جمله رقبای UX 2019 می توان به خودروهایی مانند آئودی Q3 و همچنین مرسدس بنز GLA اشاره کرد.

 

 

 

بررسی ویژگی های ظاهری

در حقیقت می توان گفت که UX 250 ترکیبی جدید و البته جذاب از خودروهای هاچبک و کراس اوور می باشد و در مرز این دو مدل خودرو قرار دارد، البته بیشتر کراس اوور است تا هاچبک.

 

 

در UX 250، چراغ ها با هوشمندی بالایی کشیده تر شده و حضور فناوری LED  و نور دیلایت و ... این خودرو را دل فریب تر کرده است.

 

چراغ های کشیده همراه با فناوری LED

 

چراغ پشتی سراسری و کشیده می باشد که از ویژگی های مثبت طراحی ظاهری محسوب می شود. از دیگر ویژگی های جذاب و جلب توجه کننده، جلو پنجره ای سه بعدی می باشد که نسبت به سایر نسخه ها بزرگ تر می باشد و  از تفاوت های اساسی ظاهری UX 250 محسوب می شود.

 

جلو پنجره ای 3 بعدی

 

لکسوس UX 250  در انواع رنگ های جذاب

 

کابین داخلی UX 250

ردپایی از محصولات ژاپنی، آمریکایی و بخصوص آلمانی در طراحی داخلی UX 250 مشاهده می شود. برخی از المان ها کپی و ترکیبی می باشند، اما از لحاظ ظاهری و دیزان داخلی، امتیاز خوبی به این خودرو داده اند.

طراحی داشبورد به شکل منحنی باعث شده تا کنترل بهتری در اختیار راننده قرار گیرد. مانیتور 7 اینچی موجود در داشبورد، اطلاعات دقیقی از دوربین ها، تنظیم صندلی ها و ... را نمایش می دهد. یک کنسول نیز در زیر داشبورد قرار گرفته است و دکمه های مرتبط با کنترل کولر و بخاری روی آن قرار دارد.

 

نمایی از فضای داخلی جذاب لکسوس UX 250

 

از جذابیت ها متفاوت این خودرو قرار گیری یک تاچ پد برای دسترسی و کنترل سیستم اطلاعاتی خودرو می باشد.

 

تاچ پد جذاب با فناوری نوین در لکسوس UX 250

 

Amazon Alexa  و  Google Assistantدر این خودرو حضور دارند و همچنین شارژر وایرلس، سیستم صوتی 8 اسپیکره...  نیز در این خودرو وجود دارد.

 

روکش های بی نظیر و دو رنگ در لکسوس UX 250

 

مجموعه ای از امکانات امنیتی با عنوان  Lexus Safety System 2.وجود دارد که تمام ویژگی های ایمنی را برای خودرو و سرنشینان فراهم می آورد. از جمله امکانات این مجموعه امنیتی می تواند به قابلیت های تشخیص عابرین پیاده، هشدار انحراف از مسیر، کمک راننده با راهنمای رانندگی بین خطوط و سیسم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

 

دسترسی راحت به انواع کنترل ها در نسخه UX 

 

مشخصات فنی 

در نسخه بنزینی UX 250، پیشرانه این کراس اوور یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر است که 168 اسب بخار قدرت دارد و نیروی 205 نیوتون متر گشتاور تولید می کند.

 

167 اسب بخار، توان خروجی نسخه هیبریدی UX 250  می باشد

 

نسخه هیبریدی آن که جز نسل جدید تولیدات هیبریدی لکسوس است با اضافه شدن یک باطری جدید، در مجوع 167 اسب بخار پیشرانه خروجی این لکسوس کراس اوور است. در نسخه بنزینی قدرت تولیدی تنها به دو چرخ جلو منتقل می شود که برخلاف نسخه بنزینی، در نسخه هیبریدی، سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ را داریم.

 

قیمت جهانی

Lexus UX200 یا همان نسخه بنزینی، با قیمت پایه  32,000 دلار و نسخه هیبریدی آن با قیمت پایه 34,000 دلار به بازارهای جهانی عرضه می شود.

 

لکسوس UX، در حال حاضر کوچک ترین خودرو لوکس جهان می باشد

 

 


2019 Lexus UXUX 250لکسوس 2019لکسوس UX 250