اجاره خودرو تویوتا هایس
آخرین بروزرسانی در تاریخ 31 اردیبهشت 1401

بدون شک خودروهای بسیار کمی در بازار ایران وجود دارند که بتوانید پس از خرید یا اجاره آن‌ها تعداد زیادی از دوستان خود یا دو خانواده را در آن‌ها جای دهید. البته ما در مورد اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها صحبت نمی‌کنیم بلکه در مورد اجاره تویوتا هایس که یک خودروی شهری کم‌هزینه، راحت و کم‌مصرف است صحبت می‌کنیم؛ خودرویی که بدون نیاز به گواهینامه رانندگی پایه 1 می‌‌توانید پشت فرمان آن بنشینید و رانندگی کنید. شاید خیلی از خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار کشور توانایی حمل ۷ سرنشین را داشته باشند، اما بی‌تردید هیچ‌یک از آن‌ها توانایی رقابت با تویوتا هایس 14 نفره را ندارند! 

تاکنون شش نسل از خودروی ون تویوتا هایس به بازار عرضه شده است که نسل‌های دوم و پنجم آن به بازار ایران نیز راه پیدا کردند. خودروی مورد بحث نسل پنجم تویوتا هایس است که از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۹ روی خط تولید قرار داشت و به صورت گسترده‌ای به بازار ایران نیز عرضه شد. به نوعی تویوتا هایس را باید بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین ون 14 نفره بازار ایران دانست و همین مورد اجاره خودرو تویوتا هایس را به یکی از گزینه‌های جذاب برای سفرهای درون شهری و برون شهری تبدیل می‌کند. تویوتا هایس خودرویی با کاربری گسترده است و می‌توان از آن برای مواردی نظیر جابه‌جایی پرسنل شرکت‌ها و همینطور سفرهای گروهی و خانوادگی استفاده کرد. در ادامه این مطلب مجله خودور ناواران با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با این ون دوست‌داشتنی، شرایط کرایه تویوتا هایس را نیز برای شما توضیح دهیم.

 

در ادامه می‌خوانید...

 

 اجاره تویوتا هایس

خودرو تویوتا هایس می‌تواند چهارده سرنشین را در راحتی کامل حمل کند چرا که کابین این خودرو کاملا برای سرنشینان بزرگسال طراحی شده است و تمامی صندلی‌های آن ابعاد مناسبی دارد. چه قصد اجاره ماشین در تهران را داشته باشید و چه بخواهید برای کرایه تویوتا هایس در شهرهایی نظیر مشهد یا اصفهان اقدام کنید، فرقی چندانی ندارد؛ چرا که با اجاره تویوتا هایس از شرکت ناواران می‌توانید با هزینه‌ای معقول و مصرف سوخت کم مسافران زیادی را جابه‌جا کرده و از مسافرت خود لذت ببرید.

صندلی‌های تویوتا هایس قابلیت تاشدن و یا حذف را نیز دارند و می‌توانید چیدمان داخلی خودرو را بسته به نیازتان تغییر دهید، همین مساله تویوتا هایس را به یکی از کاربردی‌ترین خودروهای بازار تبدیل کرده است. علاوه‌بر این تویوتا هایس از در جانبی کشویی بهره‌مند است که ابعاد بزرگی دارد و با این قابلیت ورود و خروج راحت و سریع سرنشینان را تضمین می‌کند. 

مشخصات فنی تویوتا هایس

کشور سازنده

  • ژاپن

سال تولید

  • 2016

وزن    

  • 1815 کیلوگرم

جعبه‌دنده

  • 5 دنده دستی

شتاب 0 تا 100    

  • 17 ثانیه

حداکثر سرعت

  • 210 کیلومتر در ساعت

حداکثر قدرت

  • 149 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

  • 241 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه

حجم باک         

  • 70 لیتر

مصرف سوخت ترکیبی   

  • 11 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم موتور

  • 2694 سی‌سی

نوع پیشرانه

  • 4 سیلندر 16 سوپاپه

نوع تنفس موتور    

  • تنفس طبیعی

امکانات خودرو

  • مجموعه 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو
  • آینه وسط الکتروکرومیک
  • جاليوانی صندلي‌های عقب
  • جيب پشت صندلی‌های عقب توری
  • شیشه‌های برقی جلو
  • ریموت کنترل
  • تنظیم کننده ارتفاع نور چراغ به صورت دستی

مشخصات تویوتا هایس

تویوتا هایس در بازار جهانی با موتورهای مختلف بنزینی و دیزلی در دسترس است، اما در بازار کشور ما تنها با یک موتور بنزینی و همراه با دو گیربکس 4 و 5 سرعته به بازار عرضه می‌شود.

 با اجاره تویوتا هایس از ناواران، این خودرو را به همراه یک موتور 2.7 لیتری 4 سیلندر بنزینی دریافت خواهید کرد که نیروی آن از طریق گیربکس 5 دنده دستی به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. قدرت موتور تویوتا هایس 149 اسب بخار و گشتاور آن 241 نیوتن‌متر است که برای چنین کاربری کاملا کافی به نظر می‌رسد. ناگفته نماند که این موتور ۲.۷ لیتری قوی‌ترین موتور بنزینی قابل سفارش روی تویوتا هایس است و موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر دیگری که برای هایس به تولید می‌رسید و به بازار ایران راه پیدا نکرد، از توان خروجی کمتری نسبت به نمونه‌های موجود برخوردار بود. 

تویوتا هایس در زمانی حدود ۱۷ ثانیه می‌تواند از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که شاید زمان قابل توجهی نباشد، اما باید بدانید که موتور این خودرو با محصولات دیگر تویوتا مانند هایلوکس و پرادو یکسان است و عملکرد بسیار خوبی دارد؛ به خصوص اینکه پس از اجاره تویوتا هایس و رانندگی با آن به راحتی متوجه هماهنگی بسیار خوب موتور با گیربکس این خودرو خواهید شد. 

به خاطر داشته باشید که با اجاره تویوتا هایس یک خودروی بسیار کم‌هزینه و کم‌مصرف نیز کرایه کرده‌اید که در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها حدود ۱۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند. اگر بخواهیم به برخی از مزایای تویوتا هایس در مقایسه با دیگر خودروها اشاره کنید باید به مصرف کم، راحتی قابل‌قبول، فضای کابین جادار و کیفیت ساخت بالا اشاره کنیم. عایق بندی کابین تویوتا هایس نیز در مقایسه با دیگر ون‌ها بسیار بهتر است و همین در بهبود آسایش سرنشینان تأثیر بسزایی دارد. 

 

امکانات تویوتا هایس

گرچه تویوتا هایس خودروی لوکسی به حساب نمی‌آید، اما مانند همه محصولات تویوتا لیستی قابل قبول از امکانات را ارائه می‌دهد. تویوتا هایس در بخش امکانات رفاهی مجهز به تهویه جلو و عقب، تنظیم دستی تهویه قسمت عقب، فرمان هیدرولیک قابل تنظیم، جالیوانی‌های عقب و جلو، آینه وسط الکتروکرومیک، برف پاک کن عقب، رکاب جانبی، شیشه‌های برقی جلو و توری پشت صندلی‌ها است. 

در بخش ایمنی نیز این ون ژاپنی به دو عدد ایربگ برای سرنشینان جلو، ترمز ضد بلوکه و ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو مجهز شده است. تمامی صندلی‌های تویوتا هایس تا ردیف آخر همگی مجهز به کمربندهای ایمنی هستند و راحتی قابل قبولی را نیز در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند.

 

نحوه اجاره تویوتا هایس

تویوتا هایس یکی از آن خودروهای جادار، مقرون‌به‌صرفه و کم استهلاکی است که با اجاره آن از شرکت ناواران می‌توانید در ذهنتان خاطرات خوشی را از یک سفر خانوادگی به ثبت برسانید. اگر می‌خواهید با نحوه اجاره تویوتا هایس آشنا شوید و بدانید که چطور می‌توان از طریق سایت ناواران این خودرو را برای سفرهای بین شهری یا درون شهری اجاره کرد، بهتر است در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

برای کرایه ماشین می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن شرکت ناواران اقدام کنید. برای این کار کافی است پس از ورود به صفحه اصلی سایت ناواران ابتدا ایستگاه تحویل، تاریخ و ساعت تحویل خودرو اجاره‌ای مورد نظرتان را انتخساب کنید و در ادامه چنین مشخصاتی را برای زمان بازگشت خود نیز به ثبت برسانید. پس از این مرحله روی دکمه «خودرو مورد نظر را پیدا کنید» کلیک کنید تا لیستی از خودروهای اجاره ای موجود در شهر مبدا برای شما نمایش داده شود. در این بخش خودرو تویوتا هایس را یا به صورت محدودیت دار یا بدون محدودیت انتخاب کنید. در صفحه بعد می‌توانید آپشن‌هایی چون صندلی تاشو پیک‌نیک، زنجیر چرخ، اینترنت همراه، صندلی کودک و ... را انتخاب کنید. در آخر نیز با انتخب طرح پوشش مورد نظر و پرداخت هزینه اجاره تویوتا هایس و ودیعه، مراحل اجاره ماشین به اتمام می‌رسد.

 

شرایط اجاره تویوتا هایس

در سایت این امکان برای شما فراهم شده که به دو روش همراه با راننده و بدون راننده برای اجاره تویوتا هایس اقدام کنید. در این بخش قصد داریم شرایط و جزئیات مربوط به هر یک از این دو روش کرایه ماشین از ناواران را خدمت شما اعلام کنیم:

شرایط اجاره تویوتا هایس بدون راننده

  • امکان اجاره تویوتا هایس بدون محدودیت کیلومتر
  • اجاره تویوتا هایس بدون هیچ‌گونه چک و سفته و تنها با پرداخت ودیعه
  • امکان تحویل و عودت خودرو در هر نقطه از جزیره کیش
  • امکان تحویل خودرو درب منزل
  • امکان کاهش هزینه کرایه ون هایس در صورت رزرو بیش از 13 روز
  • در صورت بروز تصادف خسارت بر عهده خود متقاضی است

 

شرایط اجاره تویوتا هایس با راننده

  • در صورت بروز هرگونه تصادف، تمام هزینه بر عهده راننده و شرکت ناواران است
  • هزینه خورد و خوراک و جای خواب راننده به عهده متقاضی است
  • اجاره تویوتا هایس بدون راننده نیاز به ارائه هیچ‌گونه چک، سفته و ضمانتی ندارد
  • امکان تحویل ون هایس درب منزل
  • امکان تحویل و عودت خودرو در هر نقطه از جزیره کیش

 

شهرهای تحت پوشش

ناواران نمایندگی‌های متعددی برای اجاره خودرو در شهر‌های مختلف ایران دارد و از فعالیت گسترده‌ای در کلان‌شهرهای کشور برخوردار است. از این‌رو شما به‌راحتی می‌توانید در اغلب شهرهای ایران برای کرایه ماشین مورد نظرتان اقدام کنید. شما از طریق سایت یا اپلیکیشن ناواران می‌توانید از میان انواع خودروهای موجود در سایت، ماشین مد نظر خود را انتخاب کرده و در محل مورد نظر و موعد مقرر تحویل بگیرید.

 

ویژگی های اجاره خودرو هایس از ناواران

  1. امکان اجاره تویوتا هایس به صورت ساعتی یا یک‌روزه
  2. کرایه ماشین بدون نیاز به هیچ‌گونه چک، سفته، سند و ضمانت
  3. امکان تمدید اجاره خودرو به‌راحتی و تنها با برقراری یک تماس
  4. پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
  5. ارائه قرارداد و فاکتور رسمی برای اشخاص حقوقی، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی
  6. کسب امتیاز با هر بار رزرو خودرو (با مجموع این امتیازات می‌توانید از رزرو رایگان خودرو بهره‌مند شوید)
  7. ارائه خودروهای صفر کیلومتر، نو و ضدعفونی شده
  8. امدادرسانی در سریع‌ترین زمان ممکن در سراسر جزیره کیش
  9. امکان کرایه ون هایس با راننده یا بدون راننده
  10.  امکان تحویل تویوتا هایس درب منزل

 

آئین نامه و ضوابط اجاره خودرو تویوتا هایس از ناواران

شما برای اجاره تویوتا هایس از ناواران نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدارکی اعم از چک و سفته ندارید و تنها با ارائه کارت ملی می‌توانید خودروی تویوتا هایس را اجاره کنید.

چند نکته حائز اهمیت وجود دارد که هنگام اجاره خودرو از ناواران باید به آن توجه کنید:

  • مستاجر حق واگذاری و یا اجاره دادن خودروی اجاره‌ای خود را به غیر، تحت هیچ عنوان ندارد و تمام مسئولیت و عواقب قانونی و ... بر عهده مستاجر است.
  • زمان دقیق بازگشت خودرو در ناواران اهمیت فراوانی دارد و در صورت دیرکرد هزینه اضافی دریافت خواهد شد.
  • هنگام اجاره تویوتا هایس هزینه‌ای بابت جرائم رانندگی، خسارت به خودرو و ... دریافت می‌شود که بعد از گذشت 24 ساعت از زمان تحویل خودرو به ناواران در صورت بروز هیچ‌گونه مشکلی، این ودیعه به شما بازگرداننده می‌شود.
  • مستاجر می‌بایست خودرو را با همان میزان سوخت دریافتی مسترد کند، در غیر این صورت هزینه کسری سوخت به قیمت مصوب روز عودت، محاسبه و دریافت می‌شود.
  • استعمال دخانیات در خودروهای ناوگان ناواران ممنوع است که سبب بوی خوش و تمیزی همیشگی خودروهای این مجموعه است.
  • در صورت تأخیر در بازگشت خودرو تا 4 ساعت، مبلغ 63.000 تومان و بیش از آن به صورت روزانه محاسبه می‌شود که مبلغ 504.000 تومان است

برای آشنایی بیشتر با شرایط اجاره خودرو از شرکت ناواران، می توانید به صفحه رسمی قوانین و مقررات اجاره خودرو ناواران مراجعه کنید.

 

 سخن پایانی

در پایان مقاله اجاره تویوتا هایس بهتر است بدانید که با کرایه خودروهای لوکس و متنوع از مجموعه ناواران می‌توانید سفری خاطره‌انگیز و مطمئن را تجربه کنید. تویوتا هایس با اتاق جادار خود و کیفیت مثال‌زدنی ساخت و سواری نرم، تجربه‌ای فراموش نشدنی از سفر با یک خودروی ون را در اختیار شما قرار خواهد داد. هایس اتومبیلی مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت و سفرهای گروهی است. اجاره تویوتا هایس به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در تمامی شهرهای بزرگ کشور امکان‌پذیر است.

 


اجاره تویوتا هایس