قیمت اجاره خودرو بدون راننده
آخرین بروزرسانی در تاریخ 07 خرداد 1398

عوامل گوناگونی مانند قیمت اجاره خودرو، خدمات قابل ارائه، طرح های تخفیفی اجاره خودرو ارزان و ... در یک اجاره خودرو بدون راننده راحت و بی دغدغه دخیل هستند... اما آیا ساز و کار جهانی اجاره خودرو را می دانید؟  قیمت اجاره خودرو چگونه است و چگونه قیمت اجاره خورو ارزان و به صرفه می شود؟ همراه مجله تخصصی ناواران باشید، تا تمام نکات لازم در مورد اجاره خودرو و قیمت آن را با هم بررسی کنیم ...

 

اجاره خودرو بدون راننده چسیت؟ و چرا مهم است؟

اجاره خودرو بدون راننده به جای خرید خودرو شخصی در دهه های پیش به عنوان یک پدیده جدید و با صرفه اقتصادی محسوب می شد. اما پدیده اجاره خودرو بدون راننده در حال حاضر به میزانی همه گیر و قابل اطمینان شده است که در بسیاری از کشور های پیشرفته دیگر پدیده نیست و به یک امر معمول برای صرفه جویی در هزینه های اشخاص حقیقی و حقوقی تبدیل شده است. به گونه ایی که اجاره خودرو بدون راننده، در حقیقت یک انتخاب هوشمندانه برای رفع بسیاری از دغدغه های ناشی از نگهداری خودرو شخصی مانند: هزینه استهلاک خودرو، هزینه های ناشی از تعمیرات، افزایش قیمت بیمه و مالیات... می باشد.

 

اجاره خودرو بدون راننده، یک امر اقتصادی

 

اجاره خودرو بدون راننده به سبک جهانی

اما، در اجاره خودرو بدون راننده به سبک جهانی، ساز و کارهایی طراحی شد تا اجاره خودرو بدون راننده، نه تنها برطرف کننده دغدغه های متقاضیان باشد، بلکه رفاه و آسایش بیشتر را فراهم آورد. از موارد ساز و کار جهانی اجاره خودرو، می توان به اجاره خودرو اینترنتی و به صورت آنلاین، تحویل در محل متقاضی، پوشش های بیمه ای کامل، رفع تضامین دست و پاگیر و پیشتیبانی های 24 ساعته، ارائه لیست قیمت اجاره خودرو به روز، نحوه محاسبه آن و ... اشاره کرد.

 

اجاره خودرو بدون راننده، به سبک جهانی، نه تنها دغدغه های اولیه متقاضیان را برطرف می سازد، بلکه با خدمات ویژه، پشتیبانی و قیمت ارزان تر اجاره خودرو، رفاه و آسایش بیشتر را نیز فراهم می کند.

به همین خاطر شعار مجموعه ناواران، اجاره خودرو به سبک جهانی است !!! 

 

علاوه بر قیمت مناسب اجاره خودرو، ارائه خدمات و  پشتیبانی های لازم مهم است

 

قیمت اجاره خودرو، اهمیت دارد!!

دغدغه های متقاضیان اجاره خودرو، مانند سکه، دو رو دارد. یک روی آن ساز و کار اجاره خودرو است؛ که در ایران شرکت ناواران به عنوان نخستین شرکت اجاره خودرو بدون راننده دارای مجوز این ساز وکار و نگاه جهانی را به صورت کامل پشتیبانی می کند. با ناواران، می توانید به راحتی در هر کجای ایران که هستید، خودرو مدنظر خود را انتخاب و بدون ارائه چک، سفته و سایر تضامین دست و پا گیر خودرو اجاره کنید. علاوه بر این، خودرو را در محل دلخواهتان تحویل بگیرید و در هر نقطه ای دیگر از ایران تحویل دهید... به همین راحتی!

روی دیگر این سکه، قیمت اجاره خودرو بدون راننده و مجموعه نکات اقتصادی آن می باشد. اینکه قیمت اجاره خودرو به صورت شفاف بیان و نحوه محاسبه آن توضیح داده شود از مهم ترین اصول رعایت حقوق مشتری می باشد؛ که توسط ناواران به صورت کامل رعایت می شود.

 

بررسی قیمت اجاره خودرو

اینکه اجاره خودرو بدون راننده صرفه اقتصادی داشته و دارد، برکسی پوشیده نیست. اما، برای مثال، چگونه قیمت اجاره خودرو می تواند ارزان و با صرفه اقتصادی باشد؟ یا علاوه بر ساز وکار و کیفیت، در زمینه قیمت اجاره خودرو، باید به چه نکاتی توجه کرد؟ اصلا، قیمت اجاره خودرو، از چه مواردی تشکیل شده است؟ این هاسوالاتی هستند که در حوزه قیمت اجاره خودرو ذهن متقاضیان را درگیر می کنند. در ادامه، تمام سوالات شما در زمینه قیمت اجاره خودرو بدون راننده را بررسی خواهیم کرد...

 

 

قیمت اجاره خودرو و نحوه محاسبه آن مهم است

 

چه زمانی قیمت اجاره خورو صرفه اقتصادی دارد؟

مهم است که علاوه بر ارزان بودن قیمت اجاره خودرو، ساز و کار راحتی برای دریافت خدمات باشد. از همه مهم تر در زمان دریافت خودرو، اینکه رفاه و امنیت شما هم تامین شود نیز اهمیت دارد. پس برای داشتن خدمات اجاره خودرو مناسب و باصرفه اقتصادی:

در وعده اول، از مجوز دار بودن شرکت اجاره خودرو مطمئن شوید. مهم است شرکت شما مورد تایید نهادهای مربوطه باشد. چراکه در صورت مجوزدار بودن شرکت اجاره خودرو، علاوه بر دریافت خدمات مناسب، می توانید فاکتور رسمی هم دریافت کنید...

بعد از آن قیمت ها را مقایسه کنید. دقت کنید!! زمانی قیمت اجاره خودرو به صرفه است که هم خدمات مناسب ارائه شود و هم قیمت اجاره خودرو برای شما ارزان تمام شود. خدمات مناسب و قیمت ارزان اجاره خودرو، هر دو را با هم بخواهید!!

 

» قیمت ارزان اجاره خودرو، بدون خدمات و پشتیانی مناسب، ارزش و صرفه اقتصادی ندارد. «

 

قیمت اجاره خودرو، زمانی ارزان و با صرفه اقتصادی است که با خدمات پشتیبانی کامل همراه باشد!!

 

 

علاوه بر ساز وکار و خدمات اجاره خودرو، در زمینه قیمت اجاره خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

بعد کسب اطمینان خاطر از مجوز دار بودن شرکت اجاره خودرو، کیفیت خدمات و پشتیبانی ها باید بررسی و مقایسه شود. انواع طرح های مرتبط با قیمت اجاره خودرو را بررسی کنید و باتوجه به خودرو مد نظر خود، حتما طرح های تخفیفی مرتبط با قیمت اجاره آن را استعلام کنید تا ارزان ترین قیمت اجاره خودرو را انتخاب کنید.

 

دقیق بررسی کنید، تا ازران ترین قیمت اجاره خودرو را انتخاب کنید

 

قیمت اجاره خودرو، از چه مواردی تشکیل شده است؟

برای بررسی قیمت اجاره خودرو و هزینه تمام شده آن، نه تنها مبلغ مرتبط با قیمت اجاره خودرو مورد نظر مطرح است، بلکه عوامل گوناگونی وجود دارند که در قیمت اجاره خودرو تاثیر گذار می باشند. از جمله این عوامل، نحوه محاسبه قیمت اجاره آن، طرح های تخفیفی مرتبط و ... برای داشتن ارزان ترین قیمت اجاره خودرو اهمیت بالایی دارد.

ارائه لیستی دقیق و به روز، از قیمت اجاره خودرو و نحوه محاسبه آن، اصول اساسی مشتری مداری می باشد که باید به صورت کاملا شفاف ارائه شود.

 

نکات مهم در قیمت اجاره خودرو که باید بدانید

نکات مرتبط با نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو، مانند محدودیت کیلومتر یا عدم محدودیت کیلومتر در بسیاری از موارد در لیست قیمت اجاره خودرو رعایت نمی شود و متقاضی پس از عقد قرار داد متوجه این امر می شود که بر خلاف حقوق مشتری و سبک جهانی اجاره خودرو می باشد.

اینکه قیمت اجاره خودرو بدون راننده، در لیستی دقیق و بدون هرگونه ابهام ارائه شود و سازوکار های دقیق محاسبه آن بیان شود از نکات مهم برای انتخاب یک شرکت معتبر اجاره خودرو می باشد.

از مزیت هایی که ناوران ارائه می دهد، ارائه لیست دقیق و به روز از قیمت اجاره خودرو برای ماشین های مختلف می باشد. در جدول قیمت اجاره خودرو بدون راننده، نه تنها قیمت اجاره خودرو، بلکه شیوه محاسبه آن (مانند محدودیت کیلومتر یا عدم محدودیت کیلومتر) به تفکیک و شفاف همراه با قیمت تخفیف خورده نهایی اعلام می شود. لیست قیمت اجاره خودرو ناواران، به صورت مرتب به رزورسانی می شود.

 

نحوه محاسبه قیمت اجاره خورو باید به صورت دقیق بیان شود

 

و در پایان...

اجاره خودرو بدون راننده، باید رفاه و آسایش شما را تامین کند. با انتخاب مطمئن، نه تنها رفاه بیشتری را برای خود تامین کنید، بلکه قیمت اجاره خودرو ازران، باعث می شود اجاره خودرو شما، به صرفه تر شود.

 

منبع: مجله تخصصی اخبار، نقد و بررسی و اطلاعات خودرو