ماشین چینی جدید در ایران
آخرین بروزرسانی در تاریخ 30 تیر 1398

ماشین چینی جدید در بازار ایران، که چند روزی از رونمایی آن در ایران می گذرد، در واقع پیکاپ تایگر جی ام سی ( JMC ) می باشد. این خودرو جدید چینی، در غرفه ریگان خودرو به نمایش گذاشته شده است. برای اطلاع از جزئیات خبر خودرو جدید چینی در بازار ایران و همچنین مشخصات فنی این خودرو، همراه دپارتمان تخصصی اخبار خودvو ناواران باشد...

 

 

جی ام سی، ماشین چینی جدید

 

نمایش یک خودرو جدید چینی در ایران

چند روزی از آغاز نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید می گذرد. این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد. از حاشیه های پر رنگ این نمایشگاه، رونمایی اولیه از یک خودروی چینی بود که جدیدترین خودرو چینی بازار ایران می باشد.

خودرو جدید چینی که قرار است به احتمال زیاد به زودی در بازار ایران وارد شود، یک پیکاپ با عنوان JMC است. خودرو جدید چینی، در غرفه مربوط به ریگان خودرو نمایش داده شده است. ریگان خودرو، یکی از زیرمجموعه های برند کرمان موتور است که این خودرو تازه وارد چینی را نمایش داده است.

جی ام سی ( Jiangling Motors Corp ) مدت هاست طی قرار دادهای گوناگون برنامه هایی برای تولید وسیع محصولات این برند چینی را تحت نظارت تیم فنی کمپانی فورد در نظر دارد.

 

مشخصات فنی خودرو جدید چینی

جی ام سی تایگر، یکی از پیکاپ های خوش نام و با قدرت مناسب در کشور چین محسوب می شود. از ویژگی های فنی این خودرو جدید چینی، می توان به موتور 2 لیتری توربو بنزینی آن اشاره کرد. قدرت موتور این پیکاپ چینی، 205 اسب بخار و 325 نیوتون متر می باشد.

 

تصویری از خودروی چینی جدید در ایران

 

علت حضور این خودرو چینی جدید در ایران؟

به گفته مسئولین غرفه ریگان خودرو، این خودرو چینی، به منظور الگو برداری و داخلی سازی برای نمونه وارد کشور شده است.

 

فضای داخلی پیکاپ جی ام سی، جدیدترین خودروی چینی در ایران

 

 


ماشین چینیماشین چینی جدیدریگان خودروپیکاپ چینیچینی