مزایای اجاره خودرو
آخرین بروزرسانی در تاریخ 16 مرداد 1398

بسیاری از افراد هنوز هم فکر می کنند اجاره خودرو تنها برای افراد ثروتمند است؛ که می توانند هزینه های بالایی پرداخت کنند. حقیقت این است که سال هاست اجاره خودرو تبدیل به یک انتخاب هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه ها شده است. چراکه قیمت اجاره خودرو بسیار مناسب تر از هزینه های بالای خرید خودرو است. اجاره خودرو، انتخابی است که بسیاری از اقشار جامعه برای پرداخت هزینه های کمتر، داشتن رفاه بیشتر و خیالی آسوده تر به آن روی آورده اند. همراه ما باشید تا با بررسی مزیت های اجاره خودرو متوجه شوید، اجاره خودرو نه تنها به معنی پرداخت هزینه بیشتر نیست، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود.

 

 

اجاره خودرو، یک انتخاب هوشمندانه

ماشین شخصی هر لحظه در دسترس است، اما ماشین اجاره ای این طور نیست... این توجیه بسیاری از افراد برای مخالفت با کرایه خودرو است... پس، بیایید پیش از پرداختن به سایر مزیت های اجاره خودرو و همچنین به صرفه بودن قیمت اجاره خودرو، نادرست بودن این توجیه را اثبات کنیم...

شاید سال ها پیش، این توجیه تا حدودی قابل قبول بود. اما در سال های اخیر، شرکت های اجاره خودرو مانند ناواران، که اولین شرکت اجاره خودرو دارای مجوز ایرانی است، ایجاد شده اند تا دلیل قابل قبولی برای رد این توجیه باشند.

شرکت اجاره خودرو ناواران، با رویکردی جهانی خودرو اجاره می دهد. یعنی، به صورت کاملا آنلاین و در عرض چند دقیقه خودرو مدنظر خود را بدون نیاز به دادن چک، سند و هرگونه ضمانت دست و پاگیر دیگر اجاره می کنید و در هرنقطه از ایران که می خواهید در کمتر از 1 ساعت تحویل خواهید گرفت. جذاب تر این است که در هر نقطه از ایران هم که می خواهید می توانید خودو را تحویل دهید یا تماس بگیرید تا نماینده ناواران به شما مراجعه کند و خودرو را تحویل بگیرد.

پس، اجاره خودرو در هر لحظه امکان پذیر است.

 

 

اجاره خودرو، یک انتخاب با صرفه اقتصادی

خرید خودرو، یکی از گران ترین خرید هایی است که در زندگیتان انجام می دهید. بعد از پرداخت هزینه بالای خرید خودرو، ماشین شما هر روز در حال فرسوده تر شدن است. این درحالی است که شما واقعا هر لحظه ی 24 ساعت شبانه روز نیاز به خودرو شخصی ندارید!!

 حقیقت این است که بیشتر اوقات ماشین های شخصی ما گوشه پارکینگ بدون استفاده در حال مستهلک تر شدن هستند. علاوه بر اینکه سالانه مبلغ زیادی را بابت استهلاک ماشین شخصی متحمل می شویم. در کنار هزینه استهلاک ماشین، هزینه های سرسام آور مرتبط با بیمه، مالیات، سرویس های ماهانه و ... را نیز در نظر بگیرید.

حالا پی خواهید برد که اجاره خودرو یک انتخاب هوشمندانه با صرفه اقتصادی است. چراکه با کرایه اتومبیل، فقط زمان هایی که نیاز به خودرو دارید هزینه آن را می پردازید. با اجاره خودرو، لازم نیست زمانی که نیازی به ماشین شخصی ندارید، هزینه های گزافی را محتمل شوید.

 

 

با اجاره خودرو، آخرین مدل ماشین ها را سوار شوید!

وقتی که خودرو شخصی دارد، برای سال ها محدود به یک مدل ماشین خواهید شد. جدا از فرسوده شدن آن!! چراکه بسیاری از افراد هر ساله توانایی خرید یک خودرو جدید را ندارند...

اما زمانی که از خدمات اجاره خودرو استفاده می کنید، نه تنها همیشه ماشین ها صفر کیلومتر و مرتب را سوار می شود؛ بلکه محدود به یک مدل ماشین هم نمی شوید . خودروهای متنوع و آخرین مدل را همیشه در دسترس دارید و هرلحظه از رانندگی لذت خواهید برد.

 

 

اجاره خودرو، بهترین گزینه برای سفرها از پیش تعیین نشده

بارها برایتان پیش آمده است که با سفری از پیش تعیین نشده روبه رو شده اید. در این حالت، اگر فاصله نه چندان دوری با مقصدتان داشته باشید، نه قطار به کارتان می آید و نه هواپیما... اما، خدمات کرایه خودرو بهترین گزینه برای این گونه سفرها می باشد.

به راحتی و به صورت کاملا آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن، خودرو مورد نظرتان را برای هرچند روز که می خواهید اجاره کنید و با یک خودرو صفر کیلومتر و کاملا مرتب و آماده راهی سفرتان شوید.

 

 

 

 

 


ماشین