به تازگی مجوزی صادر شده است که پیرو آن تردد خودروها از دو منطقه آزاد کیش و اروندرود به مدت دو ماه افزایش یافته است. در مقابل این مجوز که طی توافقات بین مناطق آزاد و استانداری صورت گرفته است، پلیس راهور این تصمیم را غیر قانونی دانسته و اقدام به توقیف برخی از خودروها نموده است.
ارسال شده در تاریخ 29 مرداد 1398
2070 0
کیسه های هوای موجود در خودروها، برای ایجاد ایمنی بیشتر و حفظ جان سرنشینان هنگام تصادفات طراحی شده اند. اما، گزارش هایی مبنی بر افزایش احتمال ایجاد جراحت توسط کیسه های هوا در ماه های اخیر ارائه شده است. در این بین موسساتی مانند IIHS اقدام به تحقیق در مورد کیسه های هوا و به خصوص کیسه هوای زانو کردند. در این نتایج آن ها متوجه شدند، کیسه هوای زانو نه تنها هنگام حادثه مفید نیستند، بلکه در مواردی باعث صدمه نیز می شوند. همراه ما باشید تا با هم تاثیر کیسه هوای زانو در ایمنی سرنشینان را بررسی کنیم.
ارسال شده در تاریخ 26 مرداد 1398
2035 0
سال هاست اجاره خودرو تبدیل به یک انتخاب هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه ها شده است. چراکه قیمت اجاره خودرو بسیار مناسب تر از هزینه های بالای خرید خودرو است. اجاره خودرو، انتخابی است که بسیاری از اقشار جامعه برای پرداخت هزینه های کمتر، داشتن رفاه بیشتر و خیالی آسوده تر به آن روی آورده اند.
ارسال شده در تاریخ 16 مرداد 1398
2447 0
صنعت خودروسازی، در سال های اخیر، پیشرفت های چشمگیری داشته است. جذابیت خودروهای نوین، دلیل نمی شود تا تاریخچه جذاب اولین خودروهای برندهای معروف را فراموش کنیم. اگر علاقه مند به صنعت خودرو سازی هستید و یا به قول معروف، ماشین باز هستید؛ پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله جذاب در مورد اولین ماشین های تولیدی توسط برترین و معروف ترین برندهای جهان را بخوانید.
ارسال شده در تاریخ 06 مرداد 1398
3060 0
پس از موفقیت های چشمگیر شاسی بلندهای S5 و S7 از کمپانی هایما، این بار، ایران خودرو، مدل M5 هایما را انتخاب کرده است. M5، یک سدان از برند هایما است. با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده از هایما چینی در ایران، به احتمال زیاد نسخه 2017 M5، نسخه مورد نظر ایران خودرو برای تولید و عرضه این سدان چینی در کشور است.
ارسال شده در تاریخ 05 مرداد 1398
7145 0