آخرین بروزرسانی در تاریخ 16 فروردین 1398

رونمایی از آخرین نسخه آئودی A8 L در سال 2019، سر و صدای زیادی به پا کرده است. A8 L که با قیمت پایه 85 هزار دلار معرفی شده است، قیمت نهایی و آزمایشی آن در بازار های جهانی حدودا 124 هزار دلار بیان شده است.

می توان گفت A8 L با قابلیت های بی نظیر خود گوی سبقت را از تمامی رقبای خود ربوده و به معنای واقعی، رهبر فناوری خودروهای نوین می باشد. البته یاد آور می شویم که نسبت به تمام رقبای خود گران تر نیز می باشد.  A8 L با قیمت 124 هزار دلاری خود، امکانات و ویژگی های منحصر به فردی دارد که تا کنون مشتاقان زیادی را جذب خود کرده است.

 

آئودی A8 L با قیمت 124 هزار دلار
 

 

برخی از مشخصات فنی آئودیA8 L 2019  :

A8 L با پیشرانه 6 سیلندری و با قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون می باشد. پیشرانه آئودی A8 L، شتاب صفر تا 96 کیلومتر را در 5.6 ثانیه و همچنین نهایت سرعت 210 کیلومتر بر ساعت را ایجاد می کند. جعبه دنده آن 8 سرعته اتوماتیک می باشد و مجهز به فناوری استاندارد چهار چرخ متحرک می باشد.

 

سقف سرعت آئودی A8 L : سقف سرعت این خودرو 210 کیلومتر بر ساعت می باشد

 

ویژگی های خاص و برتر آئودی A8 L :

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این خودرو، کنسول مرکزی کاملا چرم، بهره گیری از دو عدد صفحه نمایش، میزهای تا شونده، استراحت گاه پا که باعث ماساژ کامل پاها می شود.

از جمله دیگر ویژگی های آن، سیستم فرمان پذیری چهار چرخ می باشد. همچنین امکان اسکن و بررسی دقیق جاده را از طریق لیزر و دوربین های مخصوص نیز فراهم می آورد.

تمام ویژگی های یاد شده به همراه 9 ویژگی فوق العاده ذکر شده در ویدئو نمایشی، آئودی A8 L را به انتخابی هوشمندانه و منحصر به فرد بدل کرده است.

 

 

امکانات فوق العاده آئودی A8 L از جمله ماساژ کامل پا ها و کنترل هوشمندانه خودرو
 


 


آئدویآئودی 2019آئودی A8