چهار دلیلی که اجاره خودرو را به انتخابی هوشمندانه تبدیل می‌کند
آخرین بروزرسانی در تاریخ 28 اردیبهشت 1401

چه برای اوقات فراغت قصد سفر دارید یا می‌خواهید به یک سفر کاری بروید گاهی اوقات تنها به وسیله‌ای نیاز دارید که شما را به مقصد برساند. این روزها اجاره ماشین به راحت ترین راه حمل و نقل تبدیل شده است. در این مطلب مجله خودرو ناواران مزایای اجاره خودرو را بخوانید تا بدانید چه انتخاب جذابی پیش رو دارید.

1- کم‌هزینه و مقرون به صرفه

اجاره خودرو شما را از نگرانی بابت هزینه تعمیر و نگهداری خودرو و استهلاک آن نجات می دهد. اگر واقعاً هر روز به ماشین نیاز ندارید و فقط در مواقع خاص از آن استفاده می کنید، بهتر است فقط آن را اجاره کنید تا از شر هزینه بیمه، خدمات و تعمیرات و صدها هزینه ریز و درشت دیگر خلاص شوید.

2- اجاره خودرو، آزادی در سفر

داشتن یک ماشین کرایه‌ای به خصوص هنگام سفر در مکان‌های دورافتاده و پرهیجان مانند یک رستوران باصفای کوهستانی، مناظر زیبای بالای یک تپه سرسبز یا یک آبشارهای خیره‌کننده و زیبا به شما آزادی بیشتری برای گردش و طبیعت‌گردی می‌دهد. نتیجه سفر با تعدادی غریبه در اتوبوس یا دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی این است که در دیدن مناظر و مکان‌های هیجان‌انگیز دست شما باز نیست چرا که یک برنامه سخت‌گیرانه برای همه مسافران وجود دارد که مجبورید از آن پیروی کنید.

از مهم‌ترین مزیت‌های اجاره خودرو این است که هر وقت و هر مکانی که اراده کردید می‌توانید توقف کنید تا از یک منظره زیبا یا یک لیوان چای داغ یا یک غذای لذیذ و جدید لذت‌ ببرید، مکان‌های زیبا و دنجی را کشف کنید که ممکن است دسترسی به آنها با تاکسی یا اتوبوس سخت باشد. شما همچنین می‌توانید مسیر خود را هر طور دلتان بخواهد برنامه‌ریزی کنید یا حتی از مسیرهای جایگزین استفاده کنید. بنابراین، به جرات می توان گفت که سفر با ماشین کرایه‌ای به شما احساس آزادی شگفت انگیزی را هدیه خوهاد کرد. زمانی که احساس می‌کنید دلتان دوری از شلوغی شهر را می‌خواهد کافیست یک ماشین اجاره کنید، به دل جاده بزنید و به جستجوی ماجراها بروید، در چنین سفرهایی حتی وقتی همه چیز دقیقاً طبق برنامه پیش نمی‌رود، باز هم تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از ترشح آدرنالین را احساس خواهید کرد.

3- اجاره خودرو، راحت و بی‌دردسر

اجاره ماشین به شما این امکان را می دهد که ماجراجویی های خود را با سرعت دلخواهتان انجام دهید، نیازی به رعایت زمان‌بندی‌های سفت و سخت اتوبوس، قطار و هواپیما نیست. کرایه ماشین می‌تواند به فرصتی برای ماجراجویی دلخواه شما تبدیل شود. هر زمان که دلتان بخواهد حرکت می‌کنید و هر کجا که اراده کنید می‌توانید توقف کنید، خستگی در کنید، منظره یا رستوران هیجان‌انگیزی را کشف کنید و دوباره به راه بیفتید. در همراه بردن وسایل و چمدان‌های خود محدودیتی ندارید، حتی می‌توانید وسایل کمپینگ با خود بردارید و از گذراندن شبی خاطره‌انگیز در دامان طبیعت لذت ببرید. همراه با آهنگ موسیقی برقصید، بلندبلند آن را بخوانید، با همسفران خود بگوبخند کنید و در یک کلام: راحت باشید.

4- اجاره خودرو بر اساس نیاز شما

اجاره خودرو به شما این امکان را می دهد که بسته به نیازهای خاصی که ممکن است داشته باشید، وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید. چه به عنوان یک خانواده قصد سفر داشته باشید به یک خودروی شاسی بلند یا سدان راحت  نیاز داشته باشید، یا همراه با جمعی از دوستان قصد یک سفر ماجراجویانه را داشته باشید و بخواهید یک ون مدرن و راحت اجاره کنید.

اجاره ماشین همچنین این فرصت را برای شما ایجاد می‌کند که خودرویی متناسب با بودجه خود انتخاب کنید، مثلا یک گزینه اقتصادی مانند اجاره پرشیا یا لوگان یا یک سدان با امکانات بیشتر مانند اجاره کیا سراتو یا هیوندای اکسنت یا یک شاسی بلند مدرن و راحت مانند اجاره فیدلیتی یا کیا سورنتو و حتی یک ون راحت و جادار مانند اجاره تویوتا هایس.

با هر بودجه‌ای خودرویی برای اجاره در دسترس شماست. کافیبست انتخاب کنید و از یک سفر راحت و مطمئن لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانید: شرایط  اجاره خودرو فیدلیتی از ناواران + معرفی خودرو فیدلیتی

 

بیشتر بخوانید: شرایط اجاره خودرو پژو پرشیا از ناواران + معرفی خودرو پرشیا LX

 

حرف آخر

امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد، اگر تصمیم به اجاره خودرو دارید ناواران به عنوان دارنده بزرگترین ناوگان خودروهای اجاره‌ای در کشور این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون ارائه ضامن، چک، سند یا هر ضمانت دست و پاگیر دیگری خودروی خود را در منزل، فرودگاه یا هر جایی در شهرهای اصلی کشور که اراده کنید تحویل بگیرید سفر خود را انجام دهید و در هر شهری که بخواهید آن را به ناواران تحویل دهید. مثلا با اجاره خودرو در تهران به تبریز بروید و آنجا خودرو به ناواران تحویل دهید. یا با اجاره خودرو در شیراز به سمت مشهد بروید سفری راحت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید و در مشهد خودروی خود را تحویل دهید.

برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره خودروهای با راننده و بدون راننده می‌توانید از طریق وب سایت (www.navaran.com) و یا اپلیکیشن ناواران اقدام کنید یا با شماره‌ تلفن‌های 44666294-021 و 44668961-021 تماس بگیرید.

 

منبع: Eurodrive