9 مزیت اجاره خودرو برای مسافرت
آخرین بروزرسانی در تاریخ 08 خرداد 1399

 

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که قصد سفر داشتید، اما به دلیل نبود خودرو شخصی یا خرابی آن از سفر  کردن منصرف شدید یا حتی علاقه ای به مسافرت با وسایل نقلیه عمومی نداشتید و ترجیح دادید از خدمات اجاره خودرو با ماشین های صفر لوکس بهره مند شوید. اما راه حل این مشکل چیست؟

در این مقاله، قصد داریم تا شما را با نکات اهمیت اجاره خودرو بدون راننده ناواران در سراسر ایران و برتری های این خدمات آشنا کنیم. با ما همراه باشید...

 

آنچه در ادامه مقاله 9 مزیت اجاره خودرو برای مسافرت بررسی می کنیم...

 

 

با روی کار آمدن خدمات اجاره خودرو، سفر کردن با ماشین شخصی برای همه افراد امکان پذیر شده است. با وجود امکانات و خدمات متنوع و مناسب برای اجاره خودرو، حتی کسانی که ماشین شخصی دارند، برای موقعیت های مختلف ترجیح می دهند خودرو اجاره کنند. اما پیش از اجاره خودرو بهتر است با ویژگی ها و خدمات سایت های اجاره خودرو  بیشتر آشنا شوید.

برای مثال، ناواران اولین و تنها شرکت اجاره خودروی ایرانی است که به سبک جهانی خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد. اما خدمات استثنایی این شرکت شامل چه چیزهایی می شود؟ چگونه خدمات این شرکت قابل مقایسه با خدمات فوق العاده اجاره خودرو در سطح جهانی است؟

نیاز به اجاره خودرو در جامعه سبب شد تا شرکت های مختلف برای رفع این نیاز خدمات گوناگون ارائه دهند. اجاره خودرو جهت رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم ایجاد شده است.  با وجود شرکت اجاره خودرو ناواران، در سراسر نقاط ایران، آن هم با قیمتی باورنکردنی و ارزان که اغلب تخفیفات فصلی و دوره ای نیز شامل آن می شود، به راحتی و با خیال راحت می توانید ماشین دلخواهتان را اجاره کنید.

 

اگر شما هم قصد دارید با ماشین های اجاره ای سفر کنید، توصیه می کنیم پیش از رزرو خودرو به نکات زیر توجه کنید تا به دور از هرگونه مشکل، سفری لذت بخش داشته باشید.

 

اجاره خودرو سبک جهانی

با اجاره خودرو از شرکت اجاره خودرو ناواران سفری آرام و به یاد ماندنی داشته باشید

 

1. معتبر و مجاز بودن سایت اجاره خودرو

برای نمونه، ناواران اولین و تنها سایت اجاره خودرو در ایران است که به سبک جهانی خدمات خود را ارائه می دهد. همین امر نشان می دهد تمامی قوانین و تعرفه های این شرکت کاملاً معتبر و تحت نظارت سازمان های مربوط است و استانداردهای بین المللی را دارد.

 

مطلب پیشنهادی:

"18 فیلم بی نظیر سفر جاده ای تاریخ سینما"

 

2. ارائه خودرو اجاره ای نو و تمیز

ناوگان گسترده ناواران دارای انواع خودروهای صفر و در حد نو است. همچنین، ماشین ها را بدون هیچ گونه واسطه ای به شما تحویل می دهد. خودروها پس از هربار عودت ضدعفونی می شوند و سرویس های دوره ای و بازدید فنی خودرو به طور کامل انجام می گیرد. نبود واسطه در این میان سبب کاهش چشمگیر قیمت اجاره خودرو برای شما می شود.

 

ضد عفونی خودرو اجاره ای

ضدعفونی ماشین های شرکت اجاره خودرو ناواران پس از هربار عودت به خوبی صورت می گیرد

 

3. ارائه قرارداد و فاکتور رسمی میان مشتری و شرکت

 سایت هایی که اعتبار قانونی ندارند با سرباز زدن از ارائه قرارداد ممکن است هزینه های گزافی را به بهانه های مختلف از شما بگیرند. اما شرکت ناواران با وجود داشتن قرارداد معتبر، فاکتور رسمی نیز به شما ارائه می دهد.

 

4. مشاهده اطلاعات کامل خودرو پیش از اجاره ماشین

 مدل ماشین، سال ساخت و انتخاب طرح ترافیک ماشین های شرکت ناواران قبل از رزرو خودرو قابل مشاهده است. با وجود ناوگان گسترده ناواران امکان اجاره خودروهای ایرانی و لوکس برای شما فراهم است. شایان ذکر است خودروهای این شرکت کاملاً نو و تمیز هستند. خودروهایی نیز که کیلومتر آنها از حدی بیشتر شده باشد، جایگزین خودروهای صفر کیلومتر می شوند.

 

ماشین لوکس اجاره خودرو ناواران

خدمات فوق العاده و قیمت های مناسب اجاره خودرو شرکت ناواران، آن را به یکی از پرطرفدارترین شرکت های اجاره خودرو تبدیل کرده است

 

5. قیمت های مناسب و ارزان

سایت اجاره خودرو ناواران، با وجود قیمت ارزان کرایه خودرو، همیشه از تخفیف های خاص برخوردار است. علاوه بر آن با ثبت زودتر خودرو از این سایت یا کرایه ماشین بیش از یک روز می توانید از تخفیف های استثنایی آن بهره مند شوید. با ورود به صفحه پرسش و پاسخ سایت ناواران می توانید اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید.

 

نکته مهم: با هر بار استفاده از خدمات اجاره خودرو ناواران در سراسر ایران امتیاز کسب کنید. با به حد نصاب رسیدن این امتیازات می توانید از اجاره خودرو رایگان بهره مند شوید.

 

6. داشتن پوشش بیمه ای خودرو

با وجود پوشش بیمه ای کامل که شرکت اجاره خودرو ناواران ارائه می دهد، می توانید بدون نگرانی درخصوص حوادث احتمالی و با خیال راحت به سفر بروید.

 

سفر ایمن اجاره خودرو ناواران

با اجاره خودرو از ناوران می توانید خودروی مورد نظر خود را هر کجا که هستید تحویل بگیرید 

 

7. امکان دریافت و تحویل خودرو در سراسر ایران به صورت شبانه روزی

برای مثال، جهت اجاره خودرو در مشهد می توانید با ثبت درخواست در سایت یا اپلیکیشن ناواران، خودرو مورد نظرتان را در ساعت و محل دلخواه تحویل بگیرید. همچنین، می توانید پس از اجاره خودرو در مشهد، خودرو را در هر نقطه ای از ایران که بخواهید تحویل دهید. اجاره خودرو ناواران به صورت شبانه روزی خدمات خود را به متقاضیان ارائه می دهد.

نکته: ناواران در فرودگاه های تهران (فرودگاه امام خمینی) شعبه مخصوص دارد. از این رو، می توانید پس از رسیدن به فرودگاه، با دریافت خودرو اجاره ای به سفرهای بین شهری خود برسید.

 

اجاره خودرو فرودگاه

با اجاره خودرو از ناواران می توانید از خدمات 24 ساعته بهره مند شوید

 

8. پشتیبانی و ارائه خدمات 24 ساعته

افرادی که به صورت غیرمجاز و نامعتبر خودرو اجاره می دهند از هیچ گونه پشتیبانی بهره مند نیستند. اما با اجاره خودرو از ناواران در هر نقطه از ایران که خودرو شما دچار نقص فنی شده باشد، تیم پشتیبانی ناواران در کمترین زمان ممکن خود را به محل می رسانند. در صورتی که مشکل قابل حل نباشد، در زمانی کوتاه خودرو شما را با خودرو مشابه تعویض می کنند. همچنین، اگر بازه زمانی تعویض خودرو در مناطق دور از دسترس طول بکشد، ناواران هتلی مناسب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

 

9. مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

 ناواران اولین و تنها شرکت اجاره ماشین ایران است که به سبک جهانی و بدون نیاز به هرگونه سند، چک و ضمانت خودرو اجاره می دهد. از این رو، با خیال راحت در هر کجا هستید می توانید برای اجاره خودرو از این شرکت معتبر اقدام کنید.

 

مدارک اجاره خودرو

با اجاره خودرو از ناواران سفری به صرفه با خدماتی بی نظیر داشته باشید

 

در پایان .....

 

اجاره ماشین با ارائه خدمات بی شماری که دارد همواره به صرفه تر از خودرو شخصی یا حتی وسایل نقلیه عمومی است. علاوه بر این نیازی به پرداخت هزینه های جانبی مانند بیمه، مالیات و سرویس خودرو نیست. با استفاده از خدمات کرایه ماشین ناواران در طول سفر می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها از تسهیلات ویژه براساس استاندارد های جهانی این شرکت نیز بهره مند شوید.

 

منبع: مجله تخصصی اخبار ، نقد و بررسی و اطلاعات خودرو

 


سفرماشینخودرومسافرت