اجاره ماشین آسان و ویژگی های آن
آخرین بروزرسانی در تاریخ 26 آذر 1398

اجاره خودرو، یک پدیده نسبتا جدید و البته یک انتخاب هوشمندانه است. فقط کافی است که دقیق انتخاب کنید. از طرفی در شرایطی فعلی و افزایش چشمگیر قیمت خودرو و بنزین، نگهداری و مسافرت با ماشین شخصی از لحاظ اقتصادی چندان به صرفه نیست. علاوه بر اینکه ناواران به عنوان نخستین اجاره ماشین دارای مجوز ایرانی، شرایط فوق العاده ای را با اجاره ماشین آسان برای رفاه و راحتی بیشتر شما فراهم می کند.

رویکرد جهانی ناواران باعث شده است که اجاره ماشین با ناواران، آسان تر از همیشه باشد. با ما باشید تا شرایط و نکات یک اجاره خودرو آسان را با هم بررسی کنیم. ما به شما خواهیم گفت، اجاره خودرو آسان چه ویژگی هایی دارد.

 

پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید : چگونه ارزان ماشین اجاره کنیم؟

 

اجاره خودرو آسان و کاملا آنلاین با ناواران

 

برخی از ویژگی های اجاره خودرو آسان با ناواران در یک نگاه:

ارائه خدمات 24 ساعته »» در هر لحظه می توانید در خواست اجاره خودرو خود را ثبت کنید. پشتیبانان ناواران پاسخگوی شما می باشند.

تحویل خودرو در ساعت و محل دلخواه »» در هر کجای ایران که هستید، در ساعت و محل دلخواهتان ماشین را تحویل خواهید گرفت.

اجاره خودرو بدون نیاز به چک و سند »» ناواران با رویکردی جهانی، خدمات اجاره ماشین بدون راننده را بدون نیاز به چک، سند، سفته و یا هر تضمین دیگری ارائه می دهد.

امداد رسانی شبانه روزی »»  در هرکجای ایران که باشید در صورت وجود هرگونه نقص فنی، امدادرسانی ناواران همراه شما خواهد بود.

عودت راحت خودرو »» فرقی نمی کند کجا خودرو را تحویل گرفته اید. محل عودت خودرو نیز به انتخاب شما خواهد. برای مثال، ماشین را در تهران تحویل بگیرید و در شیراز عودت دهید... به همین راحتی!

 

 

چه زمانی خودرو اجاره می کنیم؟

در شرایط مختلف، ممکن است به خدمات اجاره ماشین بدون راننده نیاز پیدا کنید. بسیاری از افراد برای انواع مسافرت های خود، میهمانی، عروسی و ... از خدمات اجاره ماشین استفاده می کنند. این سبک از اجاره خودرو، از مدت های پیش است و زمانی کافی برای برنامه ریزی دارید.

در نوع دیگر، ممکن است در شرایط اضطراری نیاز به اجاره خودرو داشته باشید. شرکت اجاره خودرو ناواران به منظور رفاه بیشتر و ارائه خدمات هرچه بهتر، گزینه ها و ویژگی های مختلفی را برای اجاره ماشین هرچه آسان تر در هر دو حالت طراحی کرده است.در ادامه، ویژگی های مهم اجاره خودرو آسان با ناواران را بررسی خواهیم کرد.

 

ارائه قرارداد رسمی اجاره ماشین توسط ناواران

 

 

1- ارائه خدمات 24 ساعته

همانطور که گفتیم، در بسیاری از مواقع بدون برنامه ریزی و به صورت فوری به خدمات اجاره خودرو نیاز داریم. به همین منظور، ناواران با ارائه خدمات 24 ساعته و شبانه روزی، همواره آماده دریافت درخواست های شما برای اجاره خودرو در سراسر ایران می باشد.

 

2- اجاره ماشین تنها با چند کلیک

دریافت خدمات اجاره خودرو بدون راننده از سایت ناواران تنها با چند کلیک و به صورت کاملا آنلاین امکان پذیر است. به گونه ای که در هر ساعت از شبانه روز که برای اجاره ماشین اقدام می کنید، در کمتر از 5 دقیق درخواست شما تکمیل خواهد شد. پس از تکمیل درخواست، کمتر از 1 ساعت، ماشین در محل شما آماده تحویل خواهد بود.

 

اجاره ماشین به صورت کاملا آنلاین تنها با چند کلیک

 

پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید : مزیت های اجاره خودرو

 

3- ماشین های همیشه آماده برای اجاره

ناواران برخلاف بسیاری از اجاره ماشین های فاقد مجوز، ناوگانی گسترده و اختصاصی دارد. ماشین های ناواران تحت مالکیت همین شرکت بوده و در زمان کرایه ماشین، خبری از وجود واسطه نیست. نبود واسطه و اختصاصی بودن ماشین ها برای اجاره ده ها مزیت دارد. برای مثال:

نبود واسطه باعث کاهش قیمت ها و اجاره ماشین ارزان می شود؛ به همین خاطر است که ناواران نسبت به سایر سایت های کرایه ماشین، قیمت های بسیاری ارزان تری را برای اجاره ماشین ارائه می دهد.

از دیگر مزیت های نبود واسطه در زمان اجاره خودرو، این است که خودروها در هر ساعت شبانه روز و در هر نقطه از ایران، آماده تحول هستند. این یعنی اجاره خودرو آسان با رویکرد جهانی!

یکی دیگر از مزیت های وجود ناوگان شخصی، این است که در صورت تمایل می توانید تنها با یک تماس، مدت زمان اجاره ماشین خود را تمدید کنید. بدون هیچ دردسری!

 

ماشین ها و ناوگان اختصاصی ناواران

 

 

4- اجاره ماشین بدون نیاز به چک و سند

از عمده مشکلات حوزه اجاره خودرو، نیاز به ارائه سند، چک، سفته و انواع تضامین دست و پاگیر دیگر است. در اکثر موارد، وثیقه و ضمانت های مختلف به خصوص برای اجاره خودرو در زمان های اضطراری و فوری، تبدیل به دردسر بزرگی می شود.

اما، ناواران به عنوان نخستین اجاره خودرو ایرانی، خدمات اجاره ماشین بدون راننده را در سراسر ایران با رویکردی جهانی ارائه می دهد. رویکرد جهانی یعنی، ارائه خدمات اجاره ماشین، بدون نیاز به چک، سند و هر گونه ضمانت دیگر!

 

اجاره ماشین بدون چک و سند

 

 

5- تحویل خودرو در محل شما

خدمات ویژه ناواران محدود به اجاره ماشین ارزان، بدون واسطه و خدمات 24 ساعته نمی شود. بلکه در زمان ارائه درخواست اجاره ماشین، محل تحویل خودرو را شما انتخاب می کنید. محل تحویل خودرو می تواند مقابل هتل محل اقامتتان، فرودگاه و یا هر نقطه دیگری باشد.

 

 

6- امداد رسانی 24 ساعته در سراسر ایران

در ابتدا لازم است بگوییم تمام خودرو های ناوارن نو و در حد صفر می باشد. در این زمینه جالب است بدانید ناواران تنها شرکت اجاره ماشین ایرانی است که سال ساخت ماشین های را وب سایت خود نمایش می دهد. این یعنی خدمات مشتری محور!

به واسطه نو بودن ماشین ها، خیالتان آسوده باشد که از لحاظ فنی، امکان ایجاد مشکل بسیار کم و درحد صفر است؛ اما چنانچه و بنا به هر دلیلی مشکل خاصی پیش بیاید، پشتیبانان ارشد ناواران 24 ساعته، آماده پیگیری هستند.

در هر نقطه ایران که باشید، کمتر از یک ساعت تیم امدادرسانی ناواران به شما ملحق خواهند شد و مشکل فنی را رفع خواهند کرد؛ یا در صورت خاص بودن نقص فنی، خودرو شما را تعویض می کنند. علاوه بر اینکه، ناواران در کوتاه ترین زمان، امکان اسکان و اقامت شما را در بهترین هتل های ایران را نیز فراهم خواهد نمود.

 

امداد رسانی 24 ساعته ناواران، در هر نقطه از ایران

 

 

7- پوشش بیمه ای 

ناواران، برخلاف دیگر سایت های ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین، نخستین و تنها شرکت دارای مجوز رسمی اجاره خودرو است. به همین خاطر علاوه بر ارائه قرارداد رسمی، در خصوص بیمه باید بگوییم که خیالتان آسوده باشد. ناواران پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث کاملا معتبر را با بالاترین درصد ممکن ارائه می دهد.

  

کرایه ماشین ناواران و پوشش بیمه ای صد در صد

 

 

8- عودت خودرو در هر کجای ایران

مهم نیست کجا و چه ساعتی خودرو را تحویل گرفته اید. شما می توانید به راحتی در هر ساعت و در هر نقطه از ایران ماشین را عودت دهید.

 

در پایان باید بگوییم که خدمات و ویژگی های منحصر به فرد ناواران، تنها شامل اجاره ماشین در تهران نمی شود. بلکه در هر نقطه ای از ایران که باشید می توانید از تمام پشتیبانی های اجاره خودرو ناواران به راحتی استفاده کنید. دیگر وقت آن است که خدمات اجاره خودرو آسان به سبک ناواران را تجربه کنید...

 

 

منبع : مجله تخصصی اخبار، نقد و بررسی و اطلاعات خودرو ناواران