راهنمای اجاره خودرو روزانه
آخرین بروزرسانی در تاریخ 11 آبان 1399

ممکن است بنا به دلایل مختلف، نیاز به خدمات اجاره ماشین داشته باشید. در میان این دلایل، درصد بالایی از آن ها سبب خواهند شد که شما تنها برای چند ساعت یا نهایتا یک روز، نیاز به خدمات اجاره ماشین بدون راننده داشته باشید.

تقاضا برای اجاره خودرو، آن هم برای چند ساعت یا نهایتا فقط یک روز، اصطلاحا اجاره خودرو روزانه، نام دارد. اما، این نوع از کرایه ماشین (اجاره خودرو روزانه) سرشار از نکات مختلفی است که مطالعه راهنمایی جامع برای اجاره خودرو روزانه را ضروری کرده است.

در ادامه همراه ما باشید، تا تمام سوالات و ابهامات شما درخصوص اجاره خودرو روزانه و قیمت آن را بررسی کنیم... همچنین می توانید در کمتر از 3 دقیقه، با بررسی اینفوگرافی اجاره خودرو روزانه، تمامی اطلاعات لازم درخصوص اجاره ماشین روزانه را به دست آورید.

 

مطلب مرتبط: نکات کلیدی اجاره ماشین

 

 

اصلا، چرا اجاره خودرو روزانه؟

موقعیت های مختلفی، باعث می گردند به خدمات اجاره ماشین بدون راننده، آن هم تنها برای چند ساعت نیاز داشته باشید. برای مثال: شرکت در یک مراسم یا جشنی ویژه، یک قرار کاری مهم، انجام سفرهای کوتاه مدت شهری یا حتی ممکن است برای تست درایو یک ماشین یا تجربه رانندگی با ماشین های لوکس، متقاضی خدمات اجاره ماشین بدون راننده، آن ها تنها برای چند ساعت یا نهایتا یک روزه باشید. در این حالت، اجاره خودرو روزانه، بهترین پاسخگو نیاز شما خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: 9 مزیت اجاره خودرو برای مسافرت

 

چگونه روزانه ماشین اجاره کنیم؟

بزرگ ترین دغدغه متقاضیان اجاره ماشین روزانه، پیدا کردن شرکت های معتبری است که خدمات اجاره ماشین را برای چند ساعت یا نهایتا یک روز ارائه دهند؛ چراکه با بررسی خدمات بسیاری از وب سایت ها ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین، متوجه خواهید شد این وب سایت ها، برای اجاره خودرو، مدت زمانی خاص را به عنوان ((حداقل مدت زمان اجاره ماشین)) درنظر می گیرند و مثلا برای کم تر از 3 روز، امکان اجاره خودرو از این وب سایت ها، وجود ندارد. خوب، در چنین شرایطی، باید چه کار کرد؟

 

پیشنهاد ویژه و راه حلی برای اجاره ماشین روزانه:

شرکت اجاره خودرو ناواران به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی دارای مجوز اجاره ماشین، خدمات رنت ماشین را از یک ساعت تا هر چند روز ارائه می دهد. نبود هیچگونه محدودیتی در زمان اجاره ماشین با ناواران، دست شما را باز می گذارد و از طرفی امکان اجاره خودرو روزانه را برای شما فراهم می سازد.

 

 

نکاتی که برای اجاره خودرو روزانه مهم است:

 

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو روزانه

مهم ترین ویژگی یک کرایه ماشین، اجاره خودرو با شرایط آسان است. این به چه معنی است و چرا اهمیت دارد؟

اجاره خودرو روزانه معمولا به دلیل عواملی از پیش تعیین نشده رخ می دهد و در بسیاری از موارد، زمان کافی جهت تهیه مدارک لازم برای اجاره خودرو مانند چک، سند، سفته و... وجود ندارد. به همین خاطر، اجاره خودرو، آن هم با شرایط آسان و بدون نیاز به ارائه مدارک ضمانتی، اهمیتی دوچندان خواهد داشت.

 

یک راه حل اساس برای اجاره ماشین با شرایط آسان:

شرکت اجاره خودرو ناواران، با ارائه آسان ترین شرایط اجاره ماشین، بهترین گزینه خواهد. چراکه هنگام کرایه ماشین با ناواران، نیازی به ارائه هیچ مدرک مانند چک، سند، سفته و... به منظور ضمانت نیست و از این بابت هیچ شرط دست و پاگیری وجود ندارد.

 

ویژگی تحویل خودرو در محل

هنگام اجاره ماشین روزانه یا غیر روزانه، امکان تحویل خودرو در ساعت و محل دلخواه شما، سرویس ویژه ای است که توسط شرکت ناواران ارائه می شود. هنگام ثبت درخواست اجاره ماشین با وب سایت یا اپلیکیشن اجاره خودرو ناواران، محل و ساعت دریافت خودرو را توسط شما مشخص می گردد.

 

نکته مهم:

همچنین، محل عودت خودرو نیز توسط شما تعیین می گردد. یعنی زمان ثبت درخواست رزرو اجاره ماشین، تمامی گزینه ها و انتخاب ها براساس نیاز و دلخواه شما خواهد بود. از همه مهم تر اینکه، شما حتی می توانید ماشین را در شهر دیگری تحویل دهید.

 

برای مثال، تصور کنید بنا به دلیل خاصی از شهر خود (برای مثال مشهد) به تهران سفر کرده اید؛ اما برای بازگشت از پرواز خود جا مانده اید. در چنین شرایط می توانید برای یک روز با ناواران، ماشین موردنظرتان را در تهران و محل دلخواه خود (مثلا فرودگاه یا هتل محل اقامتتان) اجاره کنید، به شهر مقصدتان (مشهد) برگردید و خودرو را همان جا (یعنی شهر مشهد)، در ساعت و محلی به انتخاب خود، عودت دهید. به همین راحتی!

 

 

امکان تمدید آسان اجاره خودرو

تصور کنید برای شرکت در یک جلسه کاری مهم یا مسافرت کوتاه بین شهری، از خدمات اجاره خودرو روزانه استفاده کرده اید. در چنین شرایطی، این احتمال وجود دارد که همه چیز طبق برنامه پیش نرود و نیاز به تمدید مدت زمان اجاره خودرو داشته باشد.

پس، در زمان اجاره ماشین روزانه، حتما توجه ویژه ای به امکان تمدید آسان و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی 24 توسط شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین داشته باشید.

نکته مهم: شرکت ناواران، به عنوان تنها شرکت ایران دارای مجوز اجاره ماشین، با ارائه پشتیبانی های 24 ساعته در هر 7 روز هفته، امکان تمدید اجاره خودرو در هر ساعت از شبانه روز را به صورت آنلاین یا تلفنی برای شما فراهم کرده است.

 

ارائه تجهیزات و خدمات کافی!

علت بسیاری از اجاره ماشین های روزانه، شرکت در یک رویداد یا قرارکاری است که تا حد قابل توجهی، ارائه برخی از خدمات جانبی، مورد نظر است. از جمله مهم ترین آن ها، ارائه مجوز طرح ترافیک است.

در این خصوص، بیشتر بدانید:

(شما زمان اجاره ماشین با ناواران، هر یک از تجهیزات و خدمات جانبی، مانند طرح ترافیک، صندلی کودک، اینترنت پر سرعت و...) را که ممکن است نیاز باشد، می تواند با سرویس های ویژه ناواران، در اختیار داشته باشید. کافی است در زمان رزرو اجاره ماشین، نیاز به هر یک از این خدمات را در لیست سرویس ها ارائه شده، انتخاب کنید!

 

قیمت اجاره خودرو روزانه

دریافت بهترین قیمت اجاره ماشین در تهران و سایر شهرها، در کنار برترین خدمات اجاره خودرو، اتفاقی است که تا حد قابل توجهی کیفیت تجربه شما از خدمات car rental را افزایش می دهد.

ارائه تخفیف های ویژه برای اجاره خودرو طولانی مدت، امری طبیعی است. اما، اینکه برای چند ساعت اجاره ماشین، تخفیف های ویژه ای داده شود، تنها توسط شرکت ناواران ارائه می گردد. شما می توانید در این خوصوص، به صفحه رسمی قیمت اجاره ماشین با مجوز رسمی مراجعه کرده و لیست قیمت انواع ماشین های اجاره ای را، برای بازه های زمانی مختلف به همراه درصد تخفیف هر یک از آن ها مشاهده کنید.

 

راهنمای کاهش هزینه های اجاره خودرو:

علاوه بر ارائه تخفیف های ویژه حتی برای اجاره خودرو روزانه توسط شرکت ناواران، این سامانه به منظور کاهش هزینه های شما، قیمت اجاره با محدودیت کیلومتر یا بدون محدودیت کیلومتر را ارائه می دهد. درصورتی که پیش بینی می کنید کمتر از 300 کیلومتر با ماشین اجاره ای طی می کنید، می توانید با استفاده از خدمات اجاره ماشین روزانه با محدویت کیلومتر، تا حد قابل توجهی در هزینه های خود، صرفه جویی کنید.

صدور قرار داد و فاکتور رسمی برای اجاره خودرو

درصد قابل توجهی از اجاره خودروهای روزانه، توسط اشخاص حقوقی يا شرکت ها و سازمان های مختلف صورت می پذیرد؛ به همین خاطر، صدور فاکتور و قرارداد رسمی از نکات ضروری و الزامی محسوب می شود.

شاید درخصوص اجاره خودرو توسط اشخاص حقیقی، ارائه قرار داد یا فاکتور رسمی، نکته چندان مهم و ضروری نباشد؛ هرچند که ارائه قرارداد و فاکتور رسمی، نشان از خدمات درجه یک و معتبر بودن قیمت اجاره خودرو دارد.

در هر حالت، توجه داشته باشید که خصوصا برای اجاره ماشین روزانه، دریافت فاکتور رسمی از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است شرکت اجاره خودرو ناواران، برای تمامی خدمات خود، چه اجاره خودرو روزانه چه اجاره خودرو بیش از یک روز، قرارداد رسمی و درصورت تمایل مشتری، فاکتور رسمی نیز صادر می گردد.

ارائه قراردادها و فاکتورهای رسمی توسط شرکت ناواران، نشان از اعتبار خدمات ارائه شده و مجاز بودن قیمت اجاره ماشین شرکت ناواران دارند.

 

اینفوگرافی اختصاصی اجاره ماشین روزانه

 

جمع بندی پایانی...

از قیمت اجاره خودر، تا شرایط رنت ماشین و دیگر نکات مهم مانند خدمات ویژه برای اجاره ماشین روزانه بررسی کردیم. اما، دقت داشته باشید، درخصوص اجاره خودرو بدون راننده چه روزانه و چه بیش از یک روز، آنچه که بیش از هر چیز اهمیت دارد، اجاره ماشین با شرکتی معتبر و دارای مجوزهای لازم است.

در زمینه اجاره ماشین، ناواران، به عنوان اولین و تنها شرکت اجاره ماشین با مجوز رسمی به همراه ارائه خدمات اجاره خودرو به سبک جهانی، می تواند بهترین انتخاب برای تجربه خدماتی شایسته شما باشد.

 

منبع : مجله تخصصی اخبار، نقد و بررسی و اطلاعات خودرو ناواران


راهنمای اجاره خودرو روزانه