نکاتی کلیدی اجاره ماشین که باید بدانید!
آخرین بروزرسانی در تاریخ 08 دی 1398

خدمات اجاره خودرو، از جمله خدماتی است که اگر در انتخاب آن دقت کافی را نداشته باشید، ممکن است دردسر ساز شود... چراکه در این بازار پر هیاهوی اجاره ماشین، افراد سودجویی هستند که با ارائه خدمات بی کیفیت و نامناسب مشکلات زیادی را برای شما ایجاد خواهند نمود.

ما در کنار شما هستیم، تا با ارائه نکات کلیدی اجاره ماشین، بهترین خدمات اجاره ماشین بدون راننده را داشته باشید. همراه ما باشید...

 

پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید: اجاره ماشین آسان و ویژگی های آن

 

 

1- در مورد شرکت اجاره خودرو تحقیق کنید

کافی است که واژه (( اجاره خودرو )) یا (( اجاره ماشین )) را در گوگل جستجو کنید. مطمئنا با لیستی بلند بالا از انواع سایت ها روبه رو خواهید شد که خدمات اجاره ماشین را ارائه می دهد. اما، لازم است بدانید کدام سایت، یک شرکت معتبر است و کدام یک تنها افرادی سودجو هستند.

برای این کار، لازم است که اطلاعات اعتباری هر وب سایت را بررسی کنید. برای مثال، درحال حاضر ناواران، اولین و تنها شرکت اجاره خودرو بدون راننده ایران است، که مجوز رسمی دارد و در غالب یک شرکت متخصص اجاره ماشین فعالیت می کند.

 

 

2- پوشش بیمه ای فراموش نشود!

یکی از بزرگ ترین مشکلات در خصوص خودروهای اجاره ای، مرتبط با مسئله بیمه ماشین می باشد. بسیاری از سایت های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو، از آنجا که شرکت هایی معتبر و دارای مجوز نیستند، عموما بیمه نامه های دقیق و مرتبی را ارائه نمی دهند. اما، شرکت اجاره ماشین ناواران، پوشش های بیمه ای به بهترین شکل ارائه میدهد .

 

 

3- نحوه محاسبه قیمت اجاره ماشین را بررسی کنید!

این که قیمت اجاره خودرو، چگونه محاسبه می شود، اهمیت بالایی دارد. سایت های بسیاری  هستند که با عدم ارائه اطلاعات کافی در خصوص نحوه محاسبه قیمت اجاره ماشین، در زمان عودت خودرو، هزینه های گزافی را از مشتری دریافت می کنند.

نکته مهم:

خیالتان آسوده باشد، با اجاره ماشین از ناواران، تمام شرایط پیش از ثبت درخواست، نمایش داده می شود و نحوه محاسبه قیمت اجاره خودرو نیز به صورت دقیق توضیح داده می شود. علاوه بر اینکه، در زمان دریافت خودرو، قرارداد رسمی ارائه می شود که تمام شروط و نکات لازم در آن ذکر شده است.

 

از دست ندهید: قیمت اجاره خودرو بدون راننده

 

4- آیا شما پشتیبانی دارید؟

مهم ترین درخواستتان از سایتی که ماشین اجاره می کنید، خدمات پشتیبانی باشد. مطئنا بعد از مطرح کردن این مسئله، در بسیاری از موارد جوابی که می شنوید این است: (( ما خدمات پشتیبانی نداریم . ))

این درحالی است که با اجاره ماشین از ناواران خدمات پشتیبانی در هر نقطه از ایران، 24 ساعته همراه شما خواهد بود. چنانچه در هر نقطه از ایران، مشکل فنی خاصی برای ماشین شما پیش بیاید، تیم پشتیبانی ناواران، در کوتاه ترین زمان ممکن خودشان را به شما می رسانند. همچنین، در صورتی که مشکل قابل حل نباشد، ماشین شما را با خودرویی مشابه تعویض می کنند.

 

 

پس، علاوه بر قیمت مناسب اجاره خودرو، ارائه تخفیف و ... نکات دیگری مانند داشتن مجوزهای لازمه، ارائه خودروهای نو و درحد صفر، نحوه محاسبه قیمت کرایه ماشین، ارائه خدمات تخصصی پشتیبانی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ که در زمان اجاره ماشین بدون راننده، لازم است حتما به آن ها توجه کنید. ناواران، با رویکرد جهانی خود، بهترین تجربه اجاره ماشین را برای شما رقم خواهد زد...

 

منبع : مجله تخصصی اخبار، نقد و بررسی و اطلاعات خودرو ناواران


نکات اجاره ماشین